צפו: השודד הסידרתי גונב ארנקים מנשים מבוגרות

תושב פתח תקווה, 27, נאשם בביהמ"ש בעיר, כי במהלך התקופה האחרונה חטף ארנקים מ-4 נשים לפחות, בעודו רכוב על אופנועו: "לעיתים אף פעל באלימות"
דניאל בן חמו |
מחאת האופנוענים

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, בן 27, שחטף ארנקים בתקופה האחרונה לפחות מ-4 נשים כשהוא רוכב על אופנועו במדרכה לפעמים אפילו על ידי הרגל.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות שלוחת שרון, עולה כי בארבעה מקרים, הצעיר שהיה רוכב על קטנוע, היה מקפל את לוחית הזיהוי שלו, עולה למדרכה, מתקרב מאחור אל אותן נשים מבוגרות ברחוב וחוטף מידן את תיקן הפרטי שבו היו מסמכים אישיים, טלפונים סלולריים וכרטיסי אשראי לאחר הגניבה, היה הצעיר מבצע רכישות או משיכות של סכומי כסף בסך עשרות אלפי שקלים במצטבר.

"מסוכן כלפי כולי עלמא"

כתב האישום ייחס לו תקיפה כדי לגנוב, חטיפת ארנקים, גניבה ושיבוש הלכי משפט, בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה יחידת התביעות כי, המשיב הודה. זיהה את עצמו במצלמות האבטחה. אישר כי ביצע רכישות ומשיכות מהכרטיסים שנגנבו ואף מסר פרטים מוכמנים בנוגע לרכוש שנגנב. הוא גם הודה שהשתמש באופנוע ואישר כי קיפל את לוחית הזיהוי באופנוע על מנת שלא ייתפס.

"מעשיו של הנאשם מלמדים על התנהלות חסרת מצפון, עת בחר לעקוב ובחלק נכבד של המקרים גם לתקוף נשים מבוגרות שהלכו ברחוב בעודן אוחזות בתיקן האישי ובו פריטים אישיים לרבות מסמכים, כסף וטלפונים ניידים מדובר במי שבאור יום, בטבורה של עיר בוחר קורבנות, ניגש אליהן וחוטף מהן את רכושן האישי, כאשר בחלק מהמקרים אף פועל באלימות כלפיהן", נכתב בבקשה, "מסוכנותי של המשיב מתעצמת נוכח העובדה כי תר אחר קורבן רנדומלי ברחוב, ככלל אישה מבוגרת, באופן שהופך אותו מסוכן כלפי כולי עלמא".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות