תושב שפרעם נאשם ברצח אשתו

לפי כתב האישום שהוגש לביהמ"ש המחוזי בחיפה, הנאשם לא השלים עם החלטת האישה לעזוב אותו, הוא התנגש ברכב, ולאחר מכן דקר אותה בכל חלקי גופה ונמלט
גילי סיוון-כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד תושב שפרעם שרצח את אשתו בדקירות סכין.

מכתב האישום עולה כי הנאשם, 58, והמנוחה, 53, היו נשואים ונולדו להם חמש בנות. שנות נישואיהם של הנאשם והמנוחה היו רצופות בעימותים ובאלימות של הנאשם כנגד המנוחה. באחת מהפעמים המנוחה אף עזבה את הבית למשך כחודשיים אך לנוכח בקשות הנאשם חזרה להתגורר עמו.

בהמשך לאמור, ונוכח המשך העימותים והיחסים הקשים ביניהם, המנוחה החליטה לעבור להתגורר בדירה שכורה. הנאשם כעס ולא השלים עם עזיבת המנוחה וניסה פעמים רבות לשכנע את המנוחה לחזור בה מהחלטתה, אך המנוחה סרבה לבקשותיו ולבסוף אף חדלה לענות לשיחות הטלפון שלו. בשלב זה החל הנאשם לאיים על בנותיהן כי ירצח את המנוחה ובאחת הפעמים אף אמר לאחר מהבנות כי "ידפוק אותה ברכב וירצח אותה".

"אני ארצח אותך"

לפני מספר חודשים החליטה המנוחה למכור את הבית המשותף על מנת לקבל את חלקה בשוויו, והדבר עורר את זעמו של הנאשם. לאור האמור לפני כחודש המתין הנאשם ברכבו בסמוך לבית המנוחה. עת יצאה המנוחה עם רכבה מביתה מיהר הנאשם להתקדם לעברה והתנגש באופן מכוון ברכבה של המנוחה. מעוצמת הפגיעה הוטחה המנוחה הצידה ונשכבה על המושב קדמי של הרכב. אז ניגש הנאשם אל רכבה של המנוחה, דקר אותה בכל חלקי גופה ונמלט מהמקום. כתוצאה ממעשיו נגרם מותה במקום.

לנאשם יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות; איומים ותקיפת בן זוג הגורמת חבלה של ממש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות