הספיקה לצלצל לבנה ולהגיד "אבא דקר אותי" ואז מתה

לביהמ"ש המחוזי ת"א הוגש כתב אישום נגד תושב בת ים, 83, בגין רצח בת זוגו בת 73 באמצעות דקירות סכין, חודשים ספורים לאחר ששוחרר מאשפוז פסיכיאטרי
גילי סיוון-כהן |
הסכין של המחבלת

לבית המשפט המחוזי תל אביב-יפו הוגש כתב אישום נגד תושב בת ים, בן 83 בגין רצח בת זוגו בת 73 באמצעות דקירות סכין, כמה חודשים לפני הרצח הקשיש שוחרר מבית חולים פסיכיאטרי וחזר לביתו.

על פי כתב האישום, לפני כחודש לקראת חצות, דקר הנאשם את בת זוגו במיטתה מספר דקירות במקומות שונים, תוך שימוש בסכין בעלת להב של כ-13 ס"מ לפחות. המנוחה ניסתה להתגונן, אולם הנאשם לא חדל ממעשיו, המשיך ודקר אותה. המנוחה הספיקה להתקשר לבנה ואמרה כי "אבא דקר אותי", והבן הזעיק את המשטרה. עם הגעת כוחות משטרה והצלה לדירה, בוצעו פעולות החייאה במנוחה עד שנקבע מותה במקום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירת רצח. במקביל הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כמו כן, הורתה הפרקליטות על בדיקתו המעמיקה של הנאשם ע"י הפסיכיאטר המחוזי במסגרת מעצרו לצורך בחינת מסוגלותו לעמוד לדין ובחינת כשירותו הנפשית בעת ביצוע המעשים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות