אישום: איים והיכה את בת זוגו

לפי כתב האישום שהוגש נגד תושב השפלה, 43, הוא ניצל את תלותה של האישה, עולה מאוקראינה, והעביר אותה מסכת אלימות ואיומים במשך 6 שנים
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

דווקא בסמוך ליום האישה הבינלאומי, הוגש כתב אישום חמור, נגד תושב השפלה, בן 43, על ניצול מזוויע של בת זוגו, אותה הביא מאוקראינה לפני שש שנים במהלכן ניצל את התלות המוחלטת שלה בו, כאשר הוא איים והיכה אותה נמרצות.

נגד הנאשם, הוגש על ידי יחידת התביעות של המשטרה שלוחת שפלה, כתב אישום שייחס לו 6 אישומים בגין ביצוע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש – בן זוג, מעשה מגונה, איומים, שיבוש מהלכי משפט והפרת הוראה חוקית. כתב האישום חושף מערכת יחסים בה למתלוננת, שלא תלות ממשי בנאשם נוכח היותה עולה חדשה מאוקראינה, ובנסיבות אלה דרש ממנה המשיב לקיים עמו יחסי מין ואקטים מיניים בניגוד לרצונה פעם אחר פעם עד כדי הפשטה ללא הסכמתה ונגיעות באיבריה האינטימיים ללא רצונה.

עוד עלה כי הנאשם נהג להשליט טרור על המתלוננת, ועשה בה כרצונו כאשר איים עליה איומים חמורים כי יאנוס אותה אל מול הילדים. עוד צויין בכתב האישום, כי המצב המדאיג בו נמצאת המתלוננת ברור לכל כאשר דודיה של המתלוננת, היו מזעיקים את המשטרה ומספרים אודות המערכת היחסים הבעייתית מהם עלה כי מדובר באישה החוששת מפני בן זוגה ויש לה שני ילדים קטינים להם צריכה לדאוג.

האישה היתה תלויה כלכלית בנאשם כך שהוא היה מאיים עליה כי אם לא תבצע בו רצונותיו המיניים לא ישלם את חשבונות הבית, ואך מנע ממנה לקבל טיפולים רפואיים ורצונות נוספים עד שתבצע בו רצונותיו המיניים, כך למשל היה נותן לה כסף תמורת ביצוע אקטים מיניים. בנוסף, היה נוהג לחבול בה עד כדי שהיכה בראשה ניגר דם על כל פניה, הכל אל מול ילדיהם.

"מערכת יחסים חולנית"

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים וציינה בבקשה בין השאר כי עדויות המתלוננת המגוללות את המתואר בכתב האישום. לאורך כל הודעותיה היא שמרה על עדויות קוהרנטיות בהן גוללה אודות מערכת היחסים החולנית עם הנאשם וציינה כאשר נשאלה מדוע באירועים הקודמים לא הסכימה להתלונן ולא שיתפה פעולה עם המשטרה מסרה כי כאב לה עליו וכי ביקש סליחה.

הנאשם עצמו הכחיש בתחילה את החשדות ומסר גרסה אחרת לאירועים וכאשר הטיחו בו ההודעות המאיימות וההקלטות הוא תרגם אותם וטוען שמעדן את הכתוב, אך אישר כי המילה "תוכנית" היא סלנג לקיום יחסי מין. הוא טען כי הוא הותקף על ידי המתלוננת באמצעות סכין והציג סימנים על גופו שלא עולים בקנה אחד עם תמונות שהציגה המתלוננת כי סימנים אלה הינם סימנים ישנים.

לאחר מכן בהודעתו האחרונה הודה כי תקף את המתלוננת וחבט לה בראש. אך מסר כי היא תקפה אותו קודם. באחת החקירות האחרונות מסר כי שיקר כי פחד מהעונש ואף חוזר בו מהעובדה כי הרימה עליו סכין הוא גם מסר כי רצה לסיים את הוויכוח בצורה נעימה ולכן ביקש ממנה לבטל תלונתה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות