בן 18 חשוד בייבוא 5 קילו MDMA – המדינה מתכוונת להעמידו לדין בקרוב

הצעיר נעצר לפני כשבועיים בחשד שייבא את הסמים לישראל מהולנד. בחקירתו תפסו החוקרים אקדח מאולתר וסמים בכמות גדולה
רונן לוי |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה לפני כשבועיים צעיר בן 18 בחשד לייבוא 5 ק"ג סמים מסוג MDMA מהולנד. במהלך החקירה תפסו השוטרים אקדח מאולתר, כמות סמים גדולה ועצרו חשוד נוסף, נער בן 17. כעת הוגשה נגד הצעיר הצהרת תובע.

במשטרה התנהלה במהלך השבועיים האחרונים חקירה בחשד לייבוא סמים מסוג MDMA מהולנד במהלך הפעילות הבחינו הבלשים בצעיר שהגיע לחנות ברמת גן ומזדהה באמצעות פרטים המופיעים על החבילה שהכילה בתוכה 5 ק"ג סם מסוג MDMA שהגיעה מהולנד.

נתפס בתום מרדף

בעקבות העובדה שמסר את השם למוכר בחנות, הוא קיבל את החבילה וכשהתבקש להציג תעודת זהות של הבן אדם שעל שמו החבילה, החשוד חטף את החבילה מהמוכר שנאבק עימו, ברח איתה מהחנות ונעצר לאחר מרדף רגלי.

במהלך החקירה הגיעו החוקרים לכך שהחשוד מחזיק בתל אביב מחסן ביחד עם נער בן 17 .במהלך החיפוש במחסן נתפס על ידי בלשי ימ"ר תל אביב אקדח מאולתר וסמים רבים מסוג קוקאין, חשיש וקנאביס בשקיות חלוקה הנער נעצר והועבר לחקירה.

מעצרם של השניים הוארך מעת לעת וכעת הוגשה נגד הצעיר הצהרת תובע בגין ייבוא וסחר בסמים והחזקת אמל"ח עם כוונה להגיש נגד החשוד בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות