אישום: נכדו של זאב רוזנשטיין ירה באדם שהניח ידו על לחיו

לביהמ"ש המחוזי בת"א הוגש נגד מנחם מנדל אסרף, בן 23 מחולון, כתב אישום בגין נשיאת נשק וחבלה בכוונה מחמירה, לאחר שירה באדם שרב עימו בעיר
נעמה כהן |
זאב רוזנשטיין ביום שחרורו מהכלא, השבוע. צילום: פלאש 90

הנכד של העבריין זאב רוזנשטיין ממשיך להסתבך. לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש נגד מנחם מנדל אסרף, בן 23 מחולון, כתב אישום בגין נשיאת נשק וחבלה בכוונה מחמירה, לאחר שירה באדם שרב עימו בעיר.

על פי כתב האישום, הגיע מנדל אסרף יחד עם אחרים למתחם תחנת הדלק ברחוב לוי אשכול 1 חולון ובהמשך הגיע למקום אף המתלונן. הנאשם, המתלונן ואדם ביטון יצאו אל מחוץ למסעדה בה ישבו לאכול וביניהם התפתח עימות, במהלכו מספר פעמים הניח המתלונן ידו על לחיו וצווארו של המשיב לסירוגין, למורת רוחו של האחרון.

שמר על זכות השתיקה

בהמשך לכך, הוציא מנדל אסרף אקדח מפאוץ׳ שעל גופו ואחז בו. לאחר מספר רגעים הרים את ידו וירה באמצעות האקדח במתלונן בירכו השמאלית. כתוצאה ממעשיו של מנדל אסרף נגרם למתלונן פצע ירי כניסה ויציאה ושבר עם מרכיב ריסוק ניכר באזור השבר במרכז הירך. המתלונן הורדם והונשם, הפצע קובע ובהמשך עבר המתלונן ניתוח לשחזור וקיבוע השבר.

מנדל אסרף עצמו בכלל חקירותיו שמר על זכות השתיקה באופן גורף ולא השיב לשאלות החוקרים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו וכך כתבה בבקשה: "מסוכנותו של המשיב עולה בבירור ממעשיו, כאשר מדובר במי שביצע ירי בתוך מתחם עסקים הומה אדם, בו נמצאו באותה העת, בסמוך למקום הירי, אנשים, נשים וילדים. הדבר נאמר ביתר שאת, כאשר מדינת ישראל נתונה במלחמה במספר חזיתות, ואף הטרור מרים ראש. ירי מנשק חם, בתקופה כזו, אף יותר מתמיד, זורע פחד ובהלה לציבור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות