הנכד של זאב רוזנשטיין נעצר עם אקדח עם כדור בקנה

נכדו של העבריין הבכייר זאב רוזנשטיין נעצר עם אקדח בכדור בקנה, כשהיה עם חבר על קטנוע בשכונת 'תל גיבורים' בחולון. מה שחשוב לדעת עכשיו – בדרך למי הם היו? למשטרה יש מודיעין וחשדות, אך היא אינה מגלה דבר
ציון חן |
זאב רוזנשטיין. צילום: פלאש 90

שני בני משפחה קרובים מאוד יושבים עכשיו במתקני הכליאה בארץ: הסבא הוא אחד מהעבריינים המוכרים והוותיקים בישראל – זאביק רוזנשטיין. נכדו (הבן של בתו של רוזנשטיין), מנחם מנדל אסרף (ע"ש הרבי מלובביץ'), בחור בן 19 משכונת 'נאות שושנים' בחולון, נעצר עם אקדח טעון ודרוך ועם כדור בקנה בשכונת 'תל גיבורים', שהיא בצד השני של העיר, ליד מכון הרישוי.

צוות יס"מ של 'מרחב איילון' עצר אותו כשהוא היה על קטנוע של חבר (20), גם הוא מחולון. האקדח היה בתוך התיק של הנכד שהוא החזיק על גופו, ובעל הקטנוע שהרכיב אותו אמר כי לא ידע כלום על שום דבר, והוא בסך הכל הרכיב את הנכד שביקש ממנו טרמפ. המשטרה טוענת שעל אף שהוא ללא עבר פלילי וזה לו המעצר הראשון בחיים, הוא יודע יותר ממה שהוא אומר.

שופטת המעצרים בתל אביב, ענת יהב, קבעה שעצם העובדה שבעל הקטנוע שלפניה נתפס בנסיבות שכאלה, לא ברור עד כמה באמת גרסתו תמימה, והאריכה את מעצרו בשלושה ימים.

האקדח שנתפס
האקדח שנתפס

בנוגע לאסרף, הנכד, זה כבר סיפור אחר לגמרי. "לעצור זה שהינו צעיר לימים (19), עבר פלילי מכביד, ובעבירות חמורות מאוד", ציינה השופטת, "הכוללות אי הגשת עזרה לאחר גרימת תאונה, דרישה באיומים של רכוש, פציעה ועבירות נוספות, כאשר בגין הרשעתו האחרונה, על אף גילו הצעיר, ריצה מאסר בפועל של 17 חודשים".

בחקירתו במשטרה אמר הנכד רק משפט אחד: "האקדח הוא שלי ורק שלי ויותר מזה אין לי מה להגיד". לאן הוא נסע? מה היתה התוכנית? כל השאלות נענו מצידו בשתיקה, אי מסירת גרסה או אליבי, ואי שיתוף פעולה. הדבר היחיד שמדאיג אותו כרגע הם הכדורים והתפרים שיש עליו, בעקבות פרוצדורה רפואית שעבר לפני 3 ימים.

מה שכן עלה בהפתעה בדיון היום, היא העובדה שככל הנראה המעצר של אסרף לא היה כל כך מקרי. בדיון היום נחשף כי המשטרה "יושבת עליו" כבר חודשיים, מאז שמישהו ירה ופצע בחור בן 20 ברחוב שהנכד גר בו בשכונת 'נאות שושנים'. המשטרה חושבת שיש לאסרף קשר לארוע, והשופטת אישרה זאת כשאמרה היום בדיון "הרקע לאותו החשד מובע באופן ברור בתיק החקירה ועל בסיסו הוצאו צווים", והאריכה את מעצרו של אסרף, הנכד של רוזנשטיין, בשבעה ימים.

___________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות