אזרח גיאורגיה נאשם ברצח אדם: "חשב שמנהל רומן עם חברתו"

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ריבוי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, בנסיבות מחמירות, כלפי בן זוג ואיומים
רונן לוי |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

הפרקליטות הגישה לבית משפט המחוזי ת"א-יפו כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי מגאורגיה, מורמן קמדזה, בגין רצח גיורגי פיראשוילי ז"ל, בן 39 בחולון ועבירות של תקיפה ואיומים כלפי בת זוגו, על רקע חשד שקיימה קשר אינטימי עם המנוח.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ריבוי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, בנסיבות מחמירות, כלפי בן זוג ואיומים.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש, על רקע חשדו של הנאשם בבת זוגו כי היא מקיימת קשר אינטימי עם המנוח, הנאשם גם הצמיד סכין לגופה של בת זוגו, חנק אותה מספר פעמים באמצעות ידיו, קרע את בגדיה וגרם לחבלות בפניה ובצווארה. בנוסף, איים בפגיעה וכן התריע בפניה על כוונתו לגרום למותו של המנוח, באומרו לה "אני אתקשר אליו, הוא יבוא, קודם אני אשחט אותך, אשים אותך במיטה, אחר כך אני אחתוך את גיאורגי. אני אחתוך לו את הזין ואשים לך בפה, אחר כך אני מתקשר למשטרה".

"ספרי את האמת"

בהמשך, בשל חששה מפני המשיב, חיבקה את הנאשם ונשבעה בפניו כי לא קרה דבר בינה לבין המנוח וכי המנוח רק הניח יד על כתפה כחבר, אך הנאשם סירב לקבל את הסברה ודרש ממנה לספר את האמת". בהמשך, יצא הנאשם מהדירה כשהוא מצויד בסכין, קרא למנוח, ולאחר חילופי דברים ביניהם, כאשר הם הולכים בשביל הסמוך לבניין, ובעוד הנאשם צועד מאחורי המנוח, שלף הנאשם את הסכין שהחזיק ברשותו ודקר את המנוח מספר דקירות בפלג גופו העליון.

צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא את המנוח ללא דופק וללא נשימה. המנוח פונה אל בית החולים "וולפסון", שם נקבע מותו.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי עבירת הרצח שביצע הנאשם, נסיבותיה וחומרתה מלמדים על מסוכנותו הרבה, קנאותו כלפי בת זוגו ואופיו האלים והאובססיבי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות