סוכן משטרתי סמוי הוביל להעמדתם לדין של 24 נאשמים

על פי כתבי האישום, המעורבים ביצעו עשרות עבירות נשק, סחר בסמים והלבנת הון בין ינואר 2023 ועד לפברואר 2024 ותועדו על ידי הסוכן הסמוי
גילי סיוון-כהן |
סחר בסמים קוקאין
סחר בסמים, אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז ארבעה הוגשו כתבי אישום וכתב אישום נוסף לבית משפט השלום ברמלה כנגד 24 נאשמים בגין עשרות עבירות נשק, סחר בסמים והלבנת הון, כל אחד על פי חלקו, לאחר שנתפסו בפעילות סוכן משטרתי סמוי.

מכתבי האישום שהוגשו עולה כי במהלך החודשים ינואר 2023 עד לפברואר 2024 פעל סוכן משטרתי סמוי על מנת לבצע עסקאות מבוקרות של סחר בנשק וסמים.

כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום כולל שישה אישומם של סחר בסם מסוכן בצוותא חדא וניסיון לסחר סם מסוכן כשרוב עסקאות הסמים בוצעו בשיטה דומה בה נפגשו הנאשמים עם הסוכן אותו הכירו בנקודת מפגש מוסכמת ובה החליפו בין הסמים לתמורה.

17 אישומים על נשיאת נשק

כתבי האישום שהוגשו לבית המשפט המחוזי מרכז, מתארים את עסקאות הסמים הרבות אותן ביצע הסוכן עם הנאשמים, כשיש בניהם היכרות מוקדמת. הסוכן היה יוצר עם הנאשמים קשר ואומר כי הוא רוצה לרכוש מהם סמים, וכך בכל פעם היה מבצע איתם עשרות עסקאות באלפי, ועשרות אלפי שקלים. בנוסף, הוגשו בקשות חילוט בגובה מאות אלפי שקלים בגין הכסף המזומן שנתפס בביתם של הנאשמים, כשאחת מבקשת החילוט עומדת על למעלה ממיליון שקלים.

אחד מכתבי האישום מתאר את עסקאות הנשק וניסיונות לביצוע עסקה אחרת בנשק שביצע הסוכן עם הנאשמים, כשגם מקרה זה יש בין הסוכן לבין הנאשמים היכרות מוקדמת רבת שנים. הניסיונות בוצעו כאשר הנאשמים היו שולחים לסוכן תמונות של נשקים ומחירם על מנת לעניין אותו ברכישה. כתב אישום זה כולל 17 אישומים בגין נשיאת נשק, סחר בנשק בצוותא חדא וניסיון לביצוע עסקה אחרת בנשק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות