פשיטת סמים: המשטרה עצרה 12 חשודים בסחר

בתום חקירה סמויה שנמשכה כ-3 חודשים פשטו השוטרים על בתי החשודים ותפסו סמים מסוגים שונים, בהם קוקאין ואקסטזי, בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים
נעמה כהן |
הסמים שנתפסו במהלך הפשיטה. צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל פשטה על בתיהם של 12 סוחרי סמים מסוכנים ותפסה סמים מסוגים שונים בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים – זאת בתום חקירה סמויה שארכה כשלושה חודשים. במסגרת הפעילות נתפסו, בין היתר, סמים מסוג קוקאין, אקסטזי, קטמין, קנאביס וקנאביס. ביהמ"ש האריך את מעצרם של 8 מהחשודים למשך שישה ימים. יתר החשודים שנעצרו יובאו לדיון בהארכת מעצרם במהלך היום (יום ד').

משטרת קרית גת שבמרחב לכיש, ניהלה במהלך 3 החודשים האחרונים חקירה סמויה שהתמקדה בסוחרי הסמים המגיעים מרחבי הארץ לאזור מרחב לכיש בכלל והעיר קרית גת בפרט, על מנת לסחור ולהפיץ סמים מסוכנים לכל דורש בניגוד לחוק.

הכסף שנתפס במהלך הפשיטה על בית החשודים. צילום: דוברות המשטרה

במהלך החקירה הסמויה, הצליחו חוקרי ובלשי התחנה באמצעות אמצעים טכנולוגיים ויצירתיות, לאסוף ראיות וממצאים על עשרות עסקות שונות שביצעו 12 חשודים בסחר בסמים, שבגינן לפי החשד גרפו לכיסם רווח מצטבר של עשרות אלפי שקלים.

חקירה גלויה

אתמול עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו כוחות המשטרה בהובלת תחנת קרית גת יחד עם לוחמי יס"מ לכיש, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של מחוז דרום, על בתיהם של החשודים (שנות ה 20) באזור הדרום ומרכז הארץ (אשדוד, תל אביב, קרית גת, אור יהודה, רמלה ולוד).

במהלך החיפושים שערכו תפסו סמים בכמות גדולה: 448 גרם קוקאין, 122 כדורי אקסטזי, 166 גרם דוסה, 15 בולי סם, 10 גרם שמן קנאביס, 18 גרם Mdma, 200 גרם קנאביס, 5 גרם פטריות, 24 גרם אסיד ו-13 גרם מסוג קטמין.

במסגרת הפעילות המשטרתית נתפסו שלושה רכבים השייכים לחשודים ולפי החשד שימשו אותם בביצוע העבירות, נתפסו להמשך חקירה והליך חילוט. בנוסף, נתפסו 30 אלף שקלים שלפי החשד מקורם בסחר בסמים.

בתום חקירה ראשונית שנערכה לחשודים בתחנת קרית גת, מעצרם של 8 מהם הוארך ע"י בימ"ש למשך שישה ימים. יתר החשודים יובאו היום בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

______________________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות