ולפעמים החגיגה נגמרת: יבואני MDMA יועמדו לדין

המדינה הודיעה כי תגיש בקרוב כתב אישום נגד 4 תושבי אשדוד, שנעצרו בחשד שייבאו לישראל את הסם במשקל של כ-15 קילו המוערך במיליוני שקלים
אייל חן |
ייבוא סם
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע נגד 4 תושבי אשדוד, לאחר שנעצרו בחשד לייבוא מחו"ל של סמים מסוכנים מסוג MDMA במשקל של כ-15 קילו, ובשווי מוערך של מיליוני שקלים. מעצרם של הארבעה הוארך עד מחר (יום ב') אז צפויה הפרקליטות להגיש את כתב האישום ובמקביל לבקש את הארכת מעצרם עד לתום ההליכים נגדם.

ראשיתה של החקירה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם רשות המיסים, לאחר שהתקבל דיווח מיחידת הסמים של מכס מרכז, שם אותרה חבילה שמקורה בחו"ל, ושעפ"י החשד מכילה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג MDMA במשקל כולל של כ-15 קילו.

"החבילה הגיעה"

במהלך החקירה שערכו החוקרים, הצליחו להתחקות אחר זהותו של הנמען. בפעילות מבצעית שנרקמה ע"י בלשי הימ"ר, לפני כשבועיים, נעצרו 4 חשודים (שנות 20-30, אשדוד) מרכזיים בייבוא הסמים, לאחר שהגיעו לנקודה בה חשבו כי יקבלו לידיהם את "החבילה".

החשודים נחקרו בחשד לעבירות של ייבוא וסחר בסמים מסוכנים, ועפ"י החשד כוונתם הייתה לסחור ולהפיץ את הסמים ברחבי הארץ, וכך לגרוף לכיסם מיליוני שקלים.

מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט, ובסוף השבוע הוגשה נגדם הצהרת תובע ע"י הפרקליטות, ומעצרם הוארך עד מחר (יום ב'), אז צפויה הפרקליטות להגיש נגדם את כתב האישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

________________________________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות