אישום: שבר מקל על פניו של אחיו בשל ויכוח על שימוש ברכב

ריב בין שני אחים מתל אביב, על רקע שימוש ברכב המשפחתי, הוביל לתקיפתו של אחד מהם באמצעות מקל בפניו ואיומים על הוריו.
רן נחום |

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נגד האח המאיים שמייחס לו חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ואיומים.

לפני קצת למעלה משבוע, התגלע סיכסוך בין שני אחים מתל אביב סביב רכב מסוג "סובארו", אותו הם מחזיקים במשותף. האח הגדול דרש מאחיו כי ישוב עם הרכב לדירה, וזה הסכים לעשות כן. עוד בטרם הגעת האח לבית, איים על האב, שיפגע בו ואמר לו: ״אני אגמור את הסיפור הזה היום, אני אגמור את הבן זונה הזה״.

לאחר מכן הוא יצא מהבית לארוב לאחיו, כשבידו מקל עץ. עם הגעת הרכב ובתוכו האח התקרב לרכב והחל לתקוף אותו ולהלום בו באמצעות ידיו, כשהוא אוחז במקל. הנפגע ההמום דחף את אותו, אחז בצווארו וניסה למנוע ממנו להמשיך לפגוע בו. שכן שניסה להפריד בין האחים משך את המקל מידיו של האח התוקף וזרק אותו הצידה, על הכביש.

האח התוקף לא ויתר, התנתק מהנפגע ומהשכן, רץ והרים את המקל, חזר אל הנפגע, היכה אותו בפניו באמצעות המקל, והמקל נשבר. הנפגע נסוג מעט אך התוקף שב והתקרב אליו, הטיח את שבר המקל בפניו ופגע בו, בסמוך לעינו הימנית. לאחר מכן התוקף נמלט מהמקום והאח שנפגע פונה לבית חולים.

על פי כתב האישום שהוגש, כתוצאה מפגיעת המקל נגרמו לאח שברים בארובת העין, הגבלה קשה של תנועת העין, חתך בעפעף שהצריך הדבקה, דימום בגלגל העין ונזק לראייה. הנפגע אושפז למשך 4 ימים.

האח התוקף לפני שנעצר, התקשר מספר פעמים להוריו ודרש מהם את מפתחות הדירה. משסירבו, איים עליהם בפגיעה באומרו: ״גם אם אני אשב אני אתנקם בך אחרי זה״, ״אני אראה לכם״, ״אני אחכה לכם מתחת לבית ואני ארצח אתכם״, ומילים בעלות משמעות דומה, וזאת בכוונה להפחידם.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה בימים האחרונים על ידי הפרקליטות נכתב כי התוקף הודה במיוחס לו תוך נסיון לצמצם את חומרת מעשיו. "מדובר בתקיפה חמורה ומתוכננת, באמצעות כלי תקיפה בו הצטייד המשיב מראש, כלפי בן משפחה על רקע ויכוח של מה בכך", נכתב בבקשה עד תום והוסיפו: "העבירות המיוחסות למשיב בוצעו כלפי בני משפחתו הגרעינית, אשר חוששים ממנו ומרחמים עליו. אמו העידה כי המשיב ״כל הזמן מאיים״ כאשר היא מסרבת לעשות כרצונו ואביו הביע בפני החוקרים את חששו לשוב לביתו: ״אנחנו מפחדים ללכת הביתה עכשיו״. חשש זה מתעצם נוכח האמור להלן.

עוד צוין כי לאח התוקף שתי הרשעות קודמות, בין היתר בעבירות של איומים ואלימות, בגינן נשא בעבר עונשי מאסר. הרשעתו האחרונה של המשיב היתה גם בגין השמעת איומים קשים כלפי אמו, אלימות כלפיה וגרימת נזק לחפצים בבית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות