מעקב אוביטר: התיק נגד קובי מחט עדיין פתוח

התלונה הוגשה לפני אחד עשר חודשים לאחר שמחט עצמו פנה למשטרה וביקש להרחיק את הצעירה בעקבות הטרדה לכאורה, במהלך חקירתה של הצעירה הוגשה תלונה מצידה וזו נחקרת בימים אלה.
רונן חן |
השחקן קובי מחט

כזכור ב14/8/2019 זומן המגיש קובי מחט למשטרת ירקון בתל אביב ונחקר באזהרה בעקבות תלונה על עבירות שהגישה צעירה מאילת אותם ביצע בה לכאורה.התלונה הוגשה לפני שמונה חודשים טרם חקירתו של מחט, כשמחט עצמו פנה למשטרה וביקש להרחיק את הצעירה בעקבות הטרדה לכאורה, במהלך חקירתה של הצעירה הוגשה תלונה מצידה וזו נחקרת בימים אלה.

״אף אחד לא מקשיב לי אף אחד לא מגן עלי. כולם הולכים שבי אחרי החיוך שלו אחרי השקרים שלו. קובי מחט התעלל בי במשך שנתיים כשישבתי בחדר החקירות במשטרה החוקר אמר לי :׳את עברת התעללות מינית את עברת מעשה אונס׳.

לא אני יזמתי את התלונה נגדו אני הייתי מוכנה לשתוק אבל בשלב שבו קובי הרגיש לחוץ, חנוק הוא חשש שאני יספר על מעשיו בתיקשורת הוא מיהר והגיע למשטרה ומסר עדות שיקרית שאני הטרדתי אותו. הוא ניסה בדרך הזאת לשמור על חיי משפחתו על אישתו והילדים. אומרת מ׳ כוכבת ילדים מוכרת שמצאה את עצמה בשבועות האחרונים במרכזה של פרשה מצד אחד היא טוענת כי עברה התעללות מינית ומעשה אונס שביצע בה כוכב הטלויזיה קובי מחט.

מנגד טען מחט במשטרה כי מ׳ הטרידה אותה במשך תקופה ארוכה. עכשיו יוצאת מ׳ למאבק ציבורי לאחר שהתברר לה לשיטתה כי מחט מפעיל מהלכים תיקשורתים כדי לפגוע בה ולהביא לסגירת תיק החקירה נגדו.

עו"ד אורנת קמרון המייצגת את מ' אמרה ביום שזומן מחט לחקירה  "מרשתי נעצרה והובלה לתחנת המשטרה כאחרונת העבריינים בבוקר יום ה-22 בינואר לאחר שהוגשה נגדה תלונת שווא שקרית המייחסת לה איומים והטרדות כלפי החשוד. איללוא היה נוקט החשוד במשנה זהירות ולא עושה שימוש נלוז במשטרת ישראל ובסמכויותיה, ומגיש תלונת שווא כמדד מרשתי, ככל הנראה זו היתה הולכת לקבר עם חוויותיה ממנו".על מחט אמרה עורכת דינה של המתלוננת כי היא "סמוכה ובטוחה שמרגע שמשטרת ישראל תואיל בטובה לייחס לחקירה מלוא משאביה כפי שהיא יודעת לעשות היא תגיע למסקנותיה ומרשתי בהתאם".

״מאז התפוצצה הפרשה קובי מחט עושה הכל כדי להרוס את החיים שלי הוא פגע לי בפרנסה אנחנו עובדים ׳בביצה קטנה׳ שכולם מכירים את כולם ומאז פשוט מנסים לחבל לי בעבודה״ אומרת מ׳ מ כוכבת ילדים זכתה בשנים האחרונות להצלחה היקף ההופעות שלה הלך וגדל וכך גם החשיפה אלא שמאז התפוצצה הפרשה היא מספרת על ירידה חדה בפעילות שלה ובמספר ההופעות .כזכור מחט נחקר תחת אזהרה במשטרת מרחב ירקון בחשד לביצוע עבירות מין חמורות כנגד מ׳ המשטרה בודקת אם קובי מחט אנס את מ על פי החשד והתעלל בה על פי החשד מינית. מנגד החוקרים בודקים את גירסתו ותלונתו של מחט כי מ׳ היא שהטרידה אותו במשך חודשים ארוכים.

מ׳ החליטה בימים האחרונים לפעול משפטית נגד מחט ונגד מעסיקו ערוץ 13 : ״ אני לא שותקת יותר הוא לא יגמור אותי רק כדי להציל את הראש שלו״ היא אומרת.

בימים האחרונים היא עובדת על תביעת לשון הרע נגד ערוץ 13, נגד מגיש תוכנית הבוקר אברי גלעד שלטענתה אמר בשידור כי היא משוגעת ״הפכו אותי בתוכנית של אברי גלעד למשוגעת, מפגרת, עשו לי רצח אופי״ אמרה מ׳.

לטענת מ׳ היא מתכוונת לא להרפות גם מול המשטרה והפרקליטות ״למרות ההכרזות מצדו של קובי מחט כי התיק בענינו לפני סגירה. התיק עדיין בחקירה אני לא אוותר עד שיוגש נגדו כתב אישום. הוא חייב לדעת שכסף וכח תקשורתי לא קונים צדק״ אומרת מ׳

 width=

בשיחה איתה היא מספרת בין היתר:״5 דקות אחרי שאמרתי לו שאני לא יכולה יותר עם התעללות שלו כלפי שאמרתי לו שאני הולכת להתאבד שאני יספר את הדברים לתיקשורת הוא הבין שאני רצינית ואז מיהר להקדים אותי הגיע לתחנת המשטרה ועשה לי ׳כיפה אדומה׳ הוא הבין שהוא מותקף וההגנה הטובה מבחינתו היא ההתקפה ומיהר לתקוף אותי כשהגיע ראשון למשטרה״ אומרת מ׳

ביום חקירתו העלה מחט פוסט נסער לרשתות החברתיות בו כינה את המתלוננת תפוח רקוב

"בשנתיים האחרונות אני ומשפחתי נמצאים תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים", כתב מחט בפתח דבריו. "בגין איומים אלה אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתי הגשתי לפני כשמונה חודשים תלונה למשטרה. למשטרה הוגש באותו מעמד הארד דיסק מלא בראיות מצולמות כתובות ומוקלטות המתעדות את העבירות המיוחסות לה, ואינן משתמעות לשני פנים. כמובן שמטעמי חשש לשיבוש חקירה לא אוכל לפרטן".

לדבריו, "בית המשפט הטיל על המטרידה צו הרחקה ושהייה במעצר בית. לצערי, כמה ימים אחרי הגשת התלונה מצידי החליטה הנאשמת לבדות תלונת שווא נגדי ולנצל ניצול ציני את הקמפיין החשוב ביותר בעשורינו, קמפין me too. תפוח רקוב אחד, שעלול לגרום לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות של נשים וגברים אשר סבלו וסובלים באמת מהטרדות מסוג זה".

 width=

"במשך כל החודשים האחרונים, באמצעות עורך דיני, פנינו למשטרה ברצון לחשוף את החומרים המרשיעים שברשותי ולענות לכל השאלות ואתמול אכן עשינו זאת", הוסיף השחקן. "שיתפתי פעולה באופן מלא וזכיתי לחקירה הוגנת קשוחה ואנושית עד מאוד. לשמחתי, מבעוד מועד הזמנתי חופשה עם משפחתי המורחבת, אליה אני יוצא מחר וכולי תקווה שעד חזרתי, המשטרה תמצה את החקירה ואת הדין ותביא לסיומה תקופה של סיוט אמיתי לי ולמשפחתי. עד כדי כך בטוח אני בצדקתי שהגשתי תלונה בגין האיומים וההטרדות. אדם בר דעת שיודע שיש מאחוריו קופת שרצים לא היה עושה כן".

עו"ד יניב שגב המייצג את מחט מסר בתגובה: "בשנתיים האחרונות קובי מחט נמצא תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים. בגין איומים אלה – אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתו – הגיש מחט תלונה למשטרה ובית המשפט הטיל עליה בין היתר צו הרחקה ושהייה במעצר בית. ברור שבעת "מצוקה" שלפה החשודה את נשק יום הדין בדבר עבירות מין שכביכול ביצע כלפיה. משטרת ישראל מחויבת לבדוק את הטענות על אף מופרכותן, וכך היה. קובי שוחרר מתחנת המשטרה ללא תנאים, ודי לחכימא ברמיזה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות