אישום: ניסו לפגוע בחיילי צה"ל והפריחו עפיפוני תבערה

הביעה תמיכה בארגון הטרור. חמאס, ארכיון.

על פי כתב האישום, השתתפו הנאשמים ב"צעדות השיבה" ליד גבול ישראל ורצועת עזה ובפעילויות ליליות נגד חיילי צה"ל. במסגרת פעילותם, הבעירו הנאשמים יחד עם משתתפים אחרים, צמיגים, על מנת להסתתר בעשן ולהתקרב לגדר הגבול, זרקו נפצים, ידו אבנים לעבר חיילי צה"ל ובחלק מהמקרים פגעו בהם.
בנוסף, הנאשם ויסאם דבארי הפריח "עפיפוני תבערה" במטרה לגרום נזק לישובים הישראליים. הנאשם עשה זאת במיוחד אחרי הקציר, כשהשדות יבשים, על מנת להעצים את הנזק שייגרם לישובים בישראל וכאשר ישנה רוח חזקה לכיוון ישראל. כמו כן, הנאשם צילם כוחות ישראליים והעביר את התמונות לוועדות ההתנגדות.
במועדים שונים לפני כשלושה שבועות, חצו הנאשמים את גדר הגבול, כשבידיהם קאטר, ונעצרו על-ידי חיילי צה"ל. כתב האישום מייחס לנאשם מוחמד הסי ארבעה אישומים בגין ביצוע עבירות של חברות בארגון טרור, פעולה בנשק למטרות טרור, חבלה בכוונה מחמירה, התפרעות המהווה מעשה טרור, הסתננות מזויינת, ועוד.
הנאשם ויסאם דבארי מואשם בביצוע עבירות של התפרעות המהווה מעשה טרור, פעולה בנשק, מסירת ידיעה לאויב, הסתננו מזוינת, ועוד.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות