זיהה פורצים שחדרו לביתו ירה לעברם ופצע אחד מהם באורח אנוש

הלילה בשעה 03:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מדא ובמוקד 100 של משטרת מרחב שרון דיווחים על ירי בבית ברחוב נוף שדות בחיבת ציון ישוב הנמצא בשטח המועצה האזורית עמק חפר
חנן לוי |
הגנה עצמית

מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי 3 חשודים פרצו על פי החשד לדירה. בעל הבית שהבחין בהם לטענתו ראה בחפץ ביד אחד מהם, ירה לעברם.

הוא פגע בלפחות באחד מהחשודים בפריצה אשר התמוטט מיד במקום החשוד קיבל טיפול רפואי ראשוני על ידי צוותי מגן דוד אדום אשר הגיעו לזירה הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה כשמצבו מוגדר על ידי גורמי רפואה כקשה מאוד.

שני החשודים האחרים נמלטו. חוקרי המשטרה פתחו בסריקות לאתר את שני החשודים בפריצה ובמקביל החלו לתחקר את אירוע הירי בעל הדירה טען כבר בעדות הראשונית שלו כי חש סכנה ממשית לחייו ולכן ירה.

כעיקרון מעבר לטענה של הגנה העצמית, חלה הגנה משפטית נוספת המאפשרת שימוש בירי במקרים בהם אדם מבקש לשמור על רכושו ובתנאי שהירי מתבצע בתוך השטח הפרטי של היורה כנגד פורצים או שודדים התיקון לחוק בא בעקבות מעצרו של החוואי דרומי שירה לעבר פורצים לחווה שלו והרג אחד מהם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות