בדרך לאמא עוצרים סוחר סמים

גם זה קרה במהלך סבב הלחימה שהחל אתמול לפנות בוקר: שוטר שהגיע לבקר את אימו אשר נפגעה מחרדה ונזקקה לטיפול בעקב פגיעת רקטה סמוך לביתה בנתיבות עצר חשוד בסחר בסמים.
חנן לוי |
קנאביס

על פי משטרת מרחב נגב אמש נפלה רקטה בסמוך לבית אימו של שוטר מתחנת נתיבות, האם לקתה בחרדה ונזקקה לסיוע רפואי ושל גורמי העירייה.

בנה ששמע על הפגיעה ליד בית אימו ועל כך שהיא נתקפה חרדה הגיע למקום על מנת לבקרה. אלא שבסמוך לבית האם הבחין הבן השוטר באדם שעורר חשדו.

השוטר אשר לא היה לבוש מדים שמע חלק מהשיח שניהל החשוד עם אחר בטלפון. מה שהגביר את חשדו של השוטר כלפי האיש. בסריקה שביצע השוטר במקום הבחין בשקית מתחת לרכב. משבא להרים אותה הבחין כי תכולתה היא חומר חשוד כסם מסוג קנאביס. אז פנה אליו החשוד בדרישה שלא ייגע בה.

השוטר שהבין כי יש כאן עניין לחשד בסחר בסם ועליו לבדוק קשר בין שיחת החשוד למעשה ענה לו כי השקית שלו מאחר ומצא אותה על הרצפה.

החשוד בתגובה השיב לו: ״אל תגע בה בשקית היא שלי אני יזיין אותך״ ובכך הפליל עצמו תוך שהוא יורד מהרכב. אז השוטר הזדהה והודיע לו על מעצרו.

בתחקור ראשוני קשר עצמו החשוד לסחר אותו עמד לבצע במקום.

החשוד, תושב באר שבע כבן 23 נעצר ויובא היום לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות