העבריין המוכר בן כהן נמצא ללא רוח חיים בביתו

בן כהן האיש שניצל מאין ספור נסיונות חיסול בעולם התחתון נמצא לפני הצהריים ללא רוח חיים בדירה ברחוב בן שפרות בתל אביב. ההערכה ראשונית כי מת מוות טבעי.
חנן לוי |
בן כהן

בן כהן נחשב לאחת הדמויות המרכזיות בעולם הפשע של ישראל. הוא גדל בכנופיות הפשע של בני ברק ובמהלך השניים עסק בתחום מתן הלוואות וגביית חובות ודמי חסות. הוא היה עבריין מסוג אחר כזה שהצליח להסתכסך עם גורמים שונים ורבים בעולם התחתון. הוא היה יעד למספר נסיונות התנקשות שהחמורה ביותר היתה בצומת הרחובות ארלוזורוב ויגאל אלון במשולש הערים תל אביב , גבעתיים, רמת גן. מטען חבלה רב עוצמה שהונח במכונית הוולו בה נסע יחד עם שומר הראש שלו התפוצצה וגרמה לפציעתם הקשה מאוד של בן כהן ושומר הראש. כהן איבד בנסיון ההתנקשות את שתי רגליו.

 

למרות הפציעה הוא שב על פי המודעין המשטרתי לחיי הפשע וכשנה לאחר נסיון ההתנקשות החמור הוא ניצל מנסיון נוסף לאחר שאלמוני רכוב על אופנוע ירה לעבר מכוניתו ברחוב סמוך לביתו בצפון תל אביב, בן כהן היה תחת פיקוח משטרתי הדוק בתקופה האחרונה.

 

 

באשר לנסיבות מותו עולה כי בשעות הבוקר ניסה חברו להקים איתו קשר טלפוני אשר לא צלח. הוא הגיע לביתו בסמוך לבית הספר הגימנסיה הרצליה בתל אביב נקש על הדלת וכשלא נענה הזעיק את המשטרה ומכבי האש אשר הגיעו למקום. צוות כיבוי פרץ את הדלת ומצא את כהן חסר הכרה. צוות מגן דוד אדום קבע את מותו. במשטרה בודקים שני כיוונים האחד שמדובר במוות טבעי על הגופה לא נמצאו סימני אלימות ולא נמצאו סימני פריצה או מאבק בדירה. האפשרות השניה שנבדקת כי מותו נגרם משימוש מוגבר בסמים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות