החשוד באונס אשתו, רופא מהשרון, שוחרר למעצר בית

בית המשפט בפתח תקווה הוראה לשחרר למעצר בית רופא החשוד כי תקף ואנס את אישתו. הרופא טוען להגנתו כי מדובר בנסיון של אישתו להפליל אותו על רקע רצונו להתגרש ממנה. הפרשה שהחלה לפני מספר ימים אחר שהאישה התלוננה במשטרת מרחב שרון על שורה של מקרי אלימות ומעשי אונס שביצע לכאורה הרופא כלפיה.
רונן חן |

הרופא נעצר בחשד שנהג כלפי אשתו באלימות, איים עליה ואף אנס אותה כאמור בתלונתה סיפרה האישה כי החשוד נהג לאנוס אותה לעיתים קרובות. היא מסרה לחוקרי המשטרה הודעות מהטלפון הנייד בהן איומים לכאורה מצד בעלה. במסגרת החקירה נחקרו גם מספר עדים ששמעו מפי האישה את מה שעברה לכאורה. מנגד, החשוד – שיוצג על ידי עו"ד קובי מרגולוב עו״ד קובי מרגולוב, ממשרד "כץ מרגולוב הראל" הכחיש את המיוחס לו ואף טען כי אשתו היא זו שנהגה כלפיו באלימות. עוד טען החשוד כי התלונה הוגשה על רקע רצונו להתגרש ממנה. אתמול ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של הרופא פעם נוספת, בחמישה ימים.

השופטת חגית בולמש שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו. יחד עם זאת, נוכח סוג פעולות החקירה שנותרו לביצוע, הטענות ההדדיות ומאחר ובני הזוג נחקרו, החליטה השופטת לדחות את בקשת המשטרה ולהורות על שחרורו למעצר בית עד 15 בנובמבר ובתנאים מגבילים נוספים, תוך הרחקה מהמתלוננת למשך חודש.

סנגורו של הרופא עורך הדין קובי מרגולוב ״ מדובר בחשדות לגבי אירועים נושנים ביותר, כשמהימנות נפגעת העבירה מוטלת בספק גדול, בין היתר נוכח קיומן של ראיות מזכות רבות  המעידות דווקא שהיא היתה זו שנהגה לתקוף את החשוד. בדיון המעצר, וחרף העובדה שחוקרי המשטרה הבינו שלא ניתן לסמוך על גרסתה, ניסה נציג המשטרה להרחיב את היקף החשדות כדי להביא את בית המשפט למסקנה שמדובר באירועים רבים ובחקירה מורכבת, המחייבים מעצר. לאחר שבית המשפט שמע את עמדתנו ועיין בראיות שהוצגו מטעמנו, אותן סירבה המשטרה לקבל לידיה כחלק מהחקירה, נעתר השופט לבקשתנו לשחרר את החשוד ממעצר"

 width=
עורך דין פלילי קובי מרגולוב
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות