כך נחשפות המשתלות: יותר חשמל – יותר קנאביס

המשטרה מקבלת במתנה מחברת החשמל מידע על מבנים בהם יש צריכת חשמל מופרזת, שמובילה את השוטרים לחשוף דירות גידול קנאביס, וכך נוצר יובש בשוק
ציון חן |

מהדרום ועד הצפון, המשטרה חושפת כמעט על בסיס יומיומי דירות ושטחי גידול של קנאביס. הדבר פוגע רק ברמת "הפגיעה הקטנה בכנף" של שוק הקנאביס בארץ, אך מוריד לטמיון חודשי עבודה מרובים, ופוגע ברווחים אפשריים של עשרות מיליוני שקלים.

במצב בו קנאביס נמכר במחיר שנע בין 30-50 אלף שקל לקילו, צריך להבין שההפסדים הכספיים שנגרמים למי שהגידול שלו נחשף, פוגעים אנושות בתוכניות לטווח ארוך של המגדל.

בימים האחרונים חשפה המשטרה מספר משתלות קנאביס ברחבי הארץ. מדובר אומנם בחלק מתפקידה של המשטרה, אבל גם במשטרה מבינים שכל תפיסה כזאת, היא פגיעה בצינור אספקת כסף, ובמקרה של חשיפה, גם גרימת הפסד כספי של ההשקעה.

ביום ראשון נעצר תושב הכפר פרדיס, בן 31, שעל פי החשד גידל שדה קנאביס של אלפי שתילים בשטח פתוח באזור יגור (בסמוך לחיפה).

גם בחיפה עצמה היתה ביום ראשון חשיפה של דירת גידול, ובה שתילי קנאביס במשקל של כ- 26 ק״ג, וכן ציוד המשמש לגידול וייצור.

באשדוד נחשפה ביום ראשון דירת גידול של קנאביס, ובה למעלה מ-100 שתילים במשקל של 116 קילוגרם ברוטו. בפשיטה שנעשתה על המקום נעצרו 4 חבר'ה בשנות ה30-40 תושבי אשדוד שהיו בדירה.

בתוך כך, גם בחולון בדירה נתפסו בדירת גידול בעיר 390 שתילי מריחואנה במשקל כולל של 63 קילוגרם ברוטו, וכן ציוד ומיכשור שהותקנו לצורך ייצור וגידול. המשטרה עצרה לחקירה שלושה מעורבים בהפעלת החממה בן 28 מחולון, בן 38 מבני ברק, ובן 30 מראשון לציון.

מהמשטרה נמסר "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות, וסיכול של הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות