סגר? ההימורים ממשיכים כרגיל

המשטרה חשפה בחיפה מקום ששימש על פי החשד להימורים ו-7 מכונות מזל שנתפסו הוחרמו על ידי המשטרה.5 עוכבו לחקירה בהם בעל העסק שגם נקנס על הפרת מקבלות הקורונה
אייל חן |
מכונות המזל שנתפסו, צילום: משטרת ישראל

המשטרה חשפה בחיפה מקום המשמש כפאב ובו שבע מכונות מזל בחדר המשמש להימורים. השוטרים עיכבו לחקירה את בעל המקום ומפעיל המקום וכן שלושה שחקנים שנכחו במקום וזימנה את בעל המקום לשימוע.

בפעילות יזומה וממוקדת שנערכה בעיר חיפה, המתמקדת בחשד לניהול משחקים אסורים בבתי הימורים, לרבות הפעלת מכונות מזל ממוחשבות, הגיעו אמש שוטרי התחנה לחיפוש יזום בפאב בעיר במסגרתו חשפו חדר המשמש להימורים שעל פי החשד פעל במקום.

השוטרים עיכבו לחקירה את בעל המקום ומפעיל המקום, תושבי חיפה בשנות ה-30 וה-50 לחייהם, כאמור גם עוכבו לחקירה שלושה שחקנים ששהו במקום וכן החרימו את המכונות אשר נתפסו כראיות בתיק והתיק ימשיך להתנהל במישור הפלילי. פרט להליך הפלילי, בעל המקום זומן לשימוע בגין הפרת תקנות צו בריאות העם.
תמונה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות