נהג במהירות מופרזת יום לאחר שרשיונו נפסל

יום לאחר שנפסל רשיונו של נהג שנתפס נוהג במהירות אסורה, הוא נתפס שוב נוהג במהירות מופרזת אך גם ללא רשיון. רכבו הוחרם במקום
ציון חן |

עד כמה תושב נצרת בשנות העשרים לחייו הוא "חולה הגה", יעידו המהירויות הגבוהות שהוא נוהג בהן, והדבקות שלו להישאר על הכביש. גם לאחר שנתפס נוהג במהירות מופרזת ורשיונו נפסל, הוא המשיך לנהוג.

במקרה של הנהג המדובר, לא היה צורך במעקבים ולא במארבים. אכיפה משטרתית שגרתית על הכבישים הביאה לתפיסתו של הנהג המהיר כשהוא נוהג במהירויות אסורות, יום אחרי יום.

השבוע נעצר הנהג כשהוא נוהג במהירות מופרזת על כביש 85 באזור קדרים שבצפון. אך בדיקת מספר תעודת הזהות שלו במסוף המשטרתי העלתה כי יום קודם לכן רשיונו נפסל ע"י קצין משטרה ל-30 ימים, על אותה עבירה בדיוק.

קצין המשטרה אשר נכח הפעם במקום עיכובו, יום למחרת הפסילה שניתנה לו, השבית את רכבו לאלתר ל-30 ימים והוא זומן לשיפוט מהיר בבימ"ש.

ממשטרת התנועה נמסר: "פעילות האכיפה, מגבירה את הסיכויים לתפיסת מבצעי העבירות להיתפס וכן מהווה כלי מרתיע במאבק בקטל בכבישים. נמשיך לפעול בנחישות כלפי נהגים שלא מצייתים לחוק, במטרה להרחיקם מהכביש ולמצות עימם את הדין".

רכבו של הנהג העבריין נלקח מהמקום ע"י המשטרה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות