הפרקליטות על בקשת נתניהו למחיקת סעיפי אישום: "החשדות הוצגו לו פעם אחר פעם"

בתגובה לטענת רה"מ לפיו סעיפי האישום לא מתבססים על מידע שהוצג לו במהלך חקירותיו, אומרים בפרקליטות כי אין לכך כל יסוד וכי נתניהו עומת עם כל המידע המופיע בכתב האישום נגדו
גילי סיוון-כהן |
רה"מ בנימין נתניהו ויועציו בדיון
נתניהו וסנגוריו בביהמ"ש המחוזי בירושלים, מאי 2020. צילום: פלאש 90

הפינג פונג בין ראש הממשלה לפרקליטות מיסוי וכלכלה ממשיך, כאשר אלה הגישו לבית המשפט המחוזי בירושלים, תגובות לשתיים מבקשותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנאשם בתיק האלפים, שהוגשו יחד עם המענה לכתב האישום, בהם ביקש למחוק סעיפי אישום כאשר בפרקליטות מדגישים כי: "החשדות הוצגו לו פעם אחר פעם".

בתגובה לבקשה למחיקת סעיפי כתב האישום נאמר כי בניגוד לנטען, במהלך חקירותיו הוצגו לנתניהו פעם אחר פעם עובדות האישום והחשדות המיוחסים לו. משכך, לעמדת התביעה אין כל בסיס לבקשה ודינה להידחות על הסף.

בתגובה לבקשה להורות על ביטול אישומים "מחמת היעדר אישורי היועץ המשפטי לממשלה לפתיחה בחקירה" מבהירה התביעה, ולא בפעם הראשונה, כי "אין יסוד לטענות אלה של הנאשם".

"להגנה", נכתב בפנייה לביהמ"ש, "עברו תיעודי אישוריו של היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לשלבי הבדיקה והחקירה הראשוניים בכל אחת מהפרשות – היינו ההסכמה לפתיחה בחקירות, כפי שמצווה החוק ועל פי החלטת בית המשפט. משכך גם דין בקשה זו להידחות".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות