135 אלף שקלים לאישה שנפגעה בגבה בתאונת דרכים

טנדר התנגש בה מאחור והיא סבלה מחבלה בצוואר בעקבות תאונת דרכים, מכאבים והייתה חייבת לעבור טיפולי פיזיותרפיה
מעיין לביא |
אשה אישה מבוגרת בית חולים

אישה כבת 60, שעבדה בתחום הקוסמטיקה ונפגעה בגבה בתאונת דרכים, חזית אחור, פוצתה על ידי הביטוח הלאומי בחמישים אלף שקלים, ולאחר תביעה לבית המשפט אותה הגיש משרד עורכי דין טייץ כנגד חברת הביטוח הראל, הגיעה החברה להסדר פשרה עימה, ולפיו תקבל עוד 85 אלף שקלים.

מדובר בתאונת דרכים שאירעה לאחרונה לאישה. כאשר חזרה מעבודתה עצרה ברמזור אדום, ורכב מסוג טנדר שהגיע מאחור במהירות לא הספיק לעצור, ופגע בה בחוזקה מאחור.

בעקבות תאונת הדרכים היא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מכאבים בצוואר.

לאחר שחרורה מבית החולים, המשיכה לסבול מכאבים בצוואר בשל חבלת צליפת שוט, מכה נגרמת מתנועה מהירה של הצוואר קדימה ואחורנית, פגיעה כזאת נגרמת בדרך כלל למי שיושבים ברכב שסופג פגיעה עזה בחלקו האחורי כתוצאה מהתנגשות של רכב אחר.

בעקבות הכאבים, נאלצה לעבור טיפולי פיזיותרפיה רבים ומאחר והאישה הייתה בדרכה מהעבודה לביתה, התאונה הוכרה על ידי הביטוח הלאומי כתאונת עבודה, והיא זכתה לפיצוי בסך חמישים אלף שקלים.

בהמשך, תבעה עורכת דינה בת חן טייץ את חברת הביטוח הראל, ולאחר ניהול משא ומתן ארוך, הצליח משרדה לזכות את האישה בפיצוי בסך של 85 אלף ש"ח זאת בנוסף לכספים שקיבלה מביטוח לאומי.


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות