פתח תקוה לא מאמינה באמנות אורבנית

עירית פתח תקוה הודיעה בגאווה כי נתפס מרסס גרפיטי בשעת מעשה, וכי בעיניה גרפיטי אמנותי מקביל לשבירת ספסלים והכל בגדר ונדליזם לשמו
רונן לוי |
פקח של עירית פתח תקוה תופס צייר גרפיטי על חם. צילום: דוברות העיריה

כחלק ממדיניות העירייה לטיפוח פני העיר, ראש העיר, רמי גרינברג, הנחה את אגף הביטחון בעירייה לפעול "ביד קשה" כנגד משחיתי הרכוש ולתגבר מעקבים למיגור תופעת ריסוס הגרפיטי. בתוך כך, במהלך סיור של השיטור העירוני נתפס אמש (8.6), בשעת מעשה, אדם שריסס גרפיטי ברחוב היסמין בעיר. העבריין קיבל קנס על סך 750 ש"ח וכן תוגש נגדו תביעה על גרימת נזק לרכוש ציבורי.

בפתח תקוה נפרשו עשרות מצלמות המספקות תמונת אמת מן השטח ומצלמות את המרחבים הציבוריים והנעשה בהם. בנוסף, ברחבי העיר מסיירים צוותים של השיטור העירוני, סיירי הביטחון והקב"טים אשר מגיעים במהירות לכל מקום עפ"י קריאה של המוקד או של המשל"ט בו יושבים מוקדנים הצופים על המתרחש בעיר.

ראש העיר רמי גרינברג: "אנחנו עושים כל שניתן כדי לטפח את חזות העיר ולשמור על ניקיונה. על אף המאמצים הרבים, לצערי ישנם בני נוער ומבוגרים המרשים לעצמם להשחית רכוש ציבורי, אם באמצעות גרימת נזק לספסלים, גינות ושירותים ציבוריים ואם באמצעות ציורי גרפיטי על מבנים. אנו ננקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כלפי כל מי שישחית או יפגע ברכוש ציבורי. אני מודה לגורמי השיטור העירוני ולאגף הביטחון על הפעילות המוצלחת אשר תחזיר את ההרתעה בנושא זה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות