נהג אוטובוס שילם את הכסף החסר לנוסע – והותקף

נהג של חברת נתיב אקספרס העיר לנוסע שחסרים לו 4 שקלים לנסיעה. בניסיון להתעמת איתו הוסיף את הכסף בעצמו, אך בכל זאת הותקף על ידי. כתב האישום שהוגש נגדו מייחס לו מקרי אלימות נוספים בהם איים על אימו ואחותו
דנה לווינסקי |
תקיפה באוטובוס

אנשים עם פתיל קצר יש בישראל: נהג אוטובוס של חברת נתיב אקספרס, העיר לנוסע שחסרים לו 4 שקלים לנסיעה. כשזה לא הוסיף את הכסף, הנהג שלא רצה להתעמת עימו הוסיף את הכסף בעצמו ובכל זאת הותקף על ידי הנוסע שבימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט השלום בקריות.

מכתב האישום, עלה כי הנאשם, עלה על אוטובוס של חברת "נתיב אקספרס" וביקש לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיס ה"רב קו" שברשותו. נהג האוטובוס, הסביר לו כי בכרטיס ה"רב קו" שברשותו חסרים 4.10 שקלים, אולם הנאשם לא סירב לשלם את היתרה. בניסיון להימנע מעימות, נהג האוטובוס הוציא את הכסף מכיסו הפרטי את הסכום החסר עבור עלות הנסיעה של החשוד. בהמשך ובטרם ירד החשוד מהאוטובוס, החשוד החל לקלל ולגדף את הנהג, ירק לעברו והכה אותו בפניו.

כתב האישום שהוגש נגד הנוסע, מייחס לו שני אירועים נוספים בהם איים על אימו כי יזרוק רימון בבית יפוצץ אותה וישרוף אותה ובהזדמנות נוספת איים על אחותו ותקף אותה.

לאחר ביצוע פעולות חקירה, שוטרי תחנת נהריה עצרו את הנאשם, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת וכאמור, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות