צפו: חסם את הכביש, צעק ״אני הבעלים של נתניה״ והיכה אדם שהעיר לו

כתב אישום הוגש נגד תושב נתניה, בן 35, שחסם ברכבו כביש ראשי בעיר, איים ותקף אחר על שהעיר לו כי חסם את הכביש כשהוא צועק לעברו "אני הבעלים של נתניה"
מעיין לביא |
משפחת חרירי - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לפני כשבוע, התקבלה במשטרת ישראל תלונה על אלימות בצומת הרחובות הרצל ודיזינגוף בנתניה. מחקירת חוקרי המשטרה עולה כי חשוד, בן 35 מהעיר, הגיע ביחד עם אחרים לרח' הרצל בעיר, וחנה את רכבו באופן שהכביש נחסם לתנועת כלי רכב. מצפייה במצלמות האבטחה ניתן לראות כיצד כלי רכב אחרים שהגיעו למקום, נאלצו לסטות מנתיבם בזמן שהחשוד והאחרים מתנהלים במקום באין מפריע ובאקט המגלם מעין הפגנת כוח על ידם.

בהמשך, כשניגש אליו אזרח שעבר עם רכבו במקום ביקש מהחשוד ומהאחרים לפנות את נתיב הנסיעה. בתגובה, החשוד איים על המתלונן כי יהרוג אותו והלך לרכבו להוציא חפץ כלשהוא אך נבלם ע"י האחרים שהיו במקום. לאחר שנבלם מספר פעמים, החשוד הצליח לבסוף להגיע אל המתלונן ןהיכה אותו נמרצות במספר מכות אגרוף בפניו.

כתוצאה מהתקיפה, ניגר דם מאפו של המתלונן, נגרם שבר באפו ונגרמה לו חבלהבעין ימין. למחרת, כששוטרים הגיעו לבניין מגוריו של החשוד, הבחינו בו כשהוא נוהג ברכב בצאתו מהבניין וזאת כשהוא ללא רישיון נהיגה בעשר השנים האחרונות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והיום הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של חבלה חמורה, איומים ורישיון נהיגה שפקע מעל לשנתיים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות