מתגרשים? כך בוחרים את עורך הדין המתאים

בתוך הסערה והמשבר שחווים בעת הליך גירושים, חשוב שתדעו כיצד לבחור עורך דין שיתמוך בכם בביטחון וברגישות.
מערכת אוביטר |

כשזוג מחליט על גירושים הוא מכין את עצמו לתהליך ארוך ומורכב, מלא ביצרים, רגשות, כעסים וחששות מפני העתיד לבוא. דווקא בתקופה הזו, חשוב שמי שמלווה אתכם בתהליך הזה יהיה מקצועי, יבין את הצדדים המשפטיים בכל צעד ומעל הכל יקנה לכם תחושת ביטחון ושלווה – גם בתוך הסערה הגדולה שאתם עוברים. כך תבחרו עורך דין שייצג אתכם בגירושים.

יש הרבה סוגים של מתגרשים – יש את הנלחמים ויש את המתפשרים, יש ששמים בראש את טובת הילדים ויש שדורשים – הכל או כלום. הדרך תלויה באופי של האדם, בזוגיות שניהל ובפרטנר לגירושים שמולו. בהתאם לכך, יש גם עורכי דין בעלי אופי שונה – לוחמני יותר או פחות, מקרבי לבבות או אלה שפועלים לשקט תעשייתי וטכני בין המתגרשים. כדאי שתבינו מה אתם רוצים ומה חשוב לכם ובהתאם לכך תבחרו עורך דין הפועל בדרך שבה אתם מאמינים.

בחרו עורך דין המומחה בתחומו, עורך דין מקצועי ובעל ניסיון שידע לפתור את הסוגיות המורכבות וינחה אתכם בשלביו השונים של ההליך.

לשיחת ייעוץ עם עו"ד אלינור ברגר, המתמחה בדיני משפחה - מלאו פרטים:

כשאתם נפגשים עם עורך הדין הפוטנציאלי, תנסו להקשיב ללבכם – תבדקו עם עצמכם אם אתם מתחברים אליו, מאמינים לדרך שלו, אם התקשורת איתו זורמת ואם אתם מרגישים בנוח לידו. זאת כדי שתוכלו בכל שלב להרגיש בנוח לשאול, לבדוק ולבחון דברים הקשורים בתיק.

בטרם תצאו לדרך – תבקשו מעורך הדין שיפרוס בפניכם את האסטרטגיה שלו – איך הוא מתכוון לנווט את ההליך המשפטי הסבוך. אתם רוצים שתוצג בפניכם אסטרטגיה מגובשת וישימה ולא שיבטיחו לכם חלומות באוויר שלא ניתן לקיים. לכן חשוב, לקחת רגע ולעבור על הצעתו ברוגע.

רבים מהליכי הגירושים הופכים לשדה קרב של ממש ולמריבה בלתי פוסקת בין הצדדים, אף שבמקרים רבים הדבר אולי בלתי נמנע, תנסו להגיע לעמק השווה עם בן הזוג שלכם ולהשאיר מאחור את מערכת היחסים הזו ולפתוח דף חדש. כדי להפוך את ההליך לקל יותר, רגוע ופחות לוחמני, בחנו את האפשרות של לפנות ביחד לעורך דין גירושין שהוא גם מגשר. המגשר יוכל לנסות ולהיטיב עם הצדדים ולפתור את המחלוקות בדרכים נעימות ורגועות יותר.

לשיחת ייעוץ עם עו"ד אלינור ברגר - המתמחה בייצוג בתיקי גירושין, בעריכת הסכמי גירושין ובהליכי גישור - מלאו פרטים:

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות