בסגנון התפוז המכני: בעט בהומלס שישן מתחת לביתו והרג אותו

תושב נתניה, בן 34, לא אהב את העובדה שדר רחוב ישן מתחת לביתו, ולכן בעט בו ודרך על ראשו עד שמת
רונן לוי |
מתוך הסרט "התפוז המכני"

ביום חמישי הקרוב יוגש כתב אישום נגד תושב נתניה שגרם למותו של נייבולין ראשיד, בן 54, דר רחוב שישן בבניין בו מתגורר החשוד. החשוד נעצר זמן קצר לאחר האירוע. לפני מספר שבועות התקבל דיווח לפנות בוקר למוקד 100 של המשטרה, בו נמסר על אדם השוכב על מדרכה ברח' הרצל בנתניה. כוחות משטרה ומד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. חוקרי המשטרה שהגיעו לזירה הורידו את סרטוני מצלמות האבטחה, בהם זיהו השוטרים את אחד הדיירים בבניין כמי שהיכה ובעט בקורבן בחדר המדרגות בבניין.

החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. התברר כי ערב קודם הגיע הקורבן ביחד עם חבר שלו, הם שתו אלכוהול בסמוך לבניין. החבר הלך לקנות בפיצוצייה הקרובה וכשחזר לבניין, הבחין כי הקורבן שוכב על המדרכה כשהוא חבול וללא רוח חיים.

הרקע לאירוע הוא, ככל הנראה, חוסר שביעות רצונו של החשוד מהעובדה שהקורבן וחברו, דרי רחוב, היו ישנים ועושים צרכים בבניין בו הוא מתגורר. עוד עלה מחקירת המשטרה כי החשוד במעשה דחף את הקורבן ברגליו והלך אחרי הקורבן לכיוון היציאה תוך כדי שהוא בועט בו בחוזקה. הקורבן התנדנד ונפל מהבעיטות של החשוד ולאחר מכן, החשוד המשיך לבעוט בו בראשו באגרופים ובתנועות דריכה על ראשו. החשוד השאיר את הקורבן על המדרכה, עוזב את המקום ועלה לביתו בבניין.

מבדיקה ראשונית של המכון לרפואה משפטית עלה כי מותו של ראשיד נגרם מנזק חבלתי חמור למוחו, עם דימום מתחת לקרום העכבישי וזאת בעקבות חבלות כהות בראשו. מעצרו של החשוד, בן 34, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפ"ת. אתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו כבר בימים הקרובים. בית המשפט קיבל את הבקשה וכאמור האריך את מעצר החשוד בארבעה ימים, עד יום חמישי.
__________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%96%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93-%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9b%d7%99-%d7%93%d7%99%d7%9f/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות