הנאשם בתקיפה קשה הגיע להסדר טיעון מקל ושוחרר ממעצר הבית המלא

תושב רמלה, בן 22, הורשע על פי הודאתו בכתב האישום המתוקן והודה בתקיפה. בית המשפט קיבל את עמדת בא כוחו, עו"ד שפיק דרבאשי, ושחרר את הנאשם ממעצר בית מלא למעצר לילי בלבד, ללא פיקוח אלקטרוני
מעיין לביא |
אילוסטרציה

מה שהתחיל בתקיפה קשה וכתב אישום חמור שכלל מעצר בית תחת איזוק אלקטרוני, הסתיים בהסדר טיעון מקל. במסגרת ההסדר הורשע תושב רמלה, בן 22, על ידי שופט בית משפט השלום בבאר שבע, איתי ברסלר-גונן, בכתב אישום מתוקן בגין חבלה במזיד ברכב ותקיפה וחבלה ממשית ע"י שניים או יותר. השופט קיבל את דברי עו"ד שפיק דרבאשי, ושינה את התנאים המגבילים שהוטלו על הנאשם ממעצר בפיקוח אלקטרוני לתנאים של מעצר בית לילי.

על פי כתב האישום המקורי, בחודש אפריל השנה, הנאשם ביחד עם נאשמים נוספים, תכננו לתקוף בצוותא חדא עבריינים מאזור באר שבע. במסגרת הקשר הנאשם וחבריו הגיעו לבאר שבע ביחד עם האחרים כשהוא נוהג ברכב מסוג טויוטה. בעיר באר שבע זייף הנאשם את לוחית הזיהוי הקדמית של הרכב באמצעות נייר דבק שחור והמשיך לביתם של המותקפים ונעצר עם רכבו בכניסה לחנייה בה שהו. הנאשם, כך נטען, יצא מרכבו כשהוא אוחז דבר מה בידו והרס ביחד עם אחרים את רכבם של המתלוננים. על פי כתב האישום הוא היכה ברכב באמצעות אלות ולאחר שהחלונות התנפצו, תקף את המתלוננים, שספגו חבלות.

עו"ד שפיק דרבאשי

לאחר הצגת הסדר הטיעון אליו הגיע עו"ד דרבאשי ביחד עם התביעה, הודה הנאשם בכתב האישום המתוקן ואמר בבית המשפט: "אני מודה בעובדות כתב האישום המתוקן, לרבות שהגעתי יחד עם אחרים ברכב טויוטה ששייך לאמא שלי. חברתי ליאור וחברי דניאל נסעו ברכב אחר. הגענו ליד הרכב של המתלוננים, הם יצאו עם אלות ואחר כך אני יצאתי מהרכב שלי שאני מחזיק משהו ביד ואני התחלתי להכות עם החפץ שביד ברכב שלהם, שברנו מראות, דקרנו את הצמיגים של הרכב ולאחר מכן תקפנו את המתלוננים וגרמנו להם לחבלות. זה נכון גם שבאו שוטרים לעצור אותי בלוד, מסרתי לשוטרים תעודת זהות של אחי".

השופט ברסלר גונן הרשיע את הנאשם בכתב האישום המתוקן ודחה לסוף חודש דצמבר את הטיעונים לעונש. בהתאם להסכמת הצדדים, הורה על שינוי התנאים המגבילים שהוטלו על הנאשם ושחרורו של הנאשם ממעצר בפיקוח אלקטרוני לתנאים של מעצר בית לילי החל מהשעה 22:00 ועד השעה 06:00.

___________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט איתי ברסלר-גונן

___________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a9%d7%a4%d7%99%d7%a7-%d7%93%d7%a8%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%99

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות