המנעולן ששירת לא רק את המשטרה

פורץ רכבים משטרתי מאזור חיפה ומבעלי עסק למנעולנות אשר גם המשטרה עובדת איתו, נעצר בחשד שהשתייך לכנופיית גנבי רכב בצפון
ציון חן |

המשטרה עצרה בן 27 תושב אזור חיפה, יחד עם עוד שניים אחרים, בחשד שהיו מעורבים בגניבת רכבים באמצעות גרירתם מאזור הקריות. המנעולן הסביר כי בסך הכל הגיע לפרוץ לרכבים בהזמנה, בדיוק כפי שהוא עושה בעבור שוטרים ואנשי רשויות החוק. אבל במשטרה חושדים כי במקרה הרע הוא חלק מהכנופיה, ובמקרה הטוב הוא הקטין ראש, ויכול וצריך היה להבין שמדובר בגנבי רכב. אחרי הכל, מדובר במי שהוא מנעולן המפרסם את עצמו, בפרסומי החברה המשפחתית שלו, כמי שהוא "פורץ באישור משטרת ישראל".

מעצרו של פורץ הרכבים המקצועי הגיע בעקבות חקירת שני גניבות רכבים, מסוג אופל והונדה, לפני כשבוע וחצי מהקריות. המנעולן זכר את המקרים המדוברים, שהוזכרו בפניו בחקירה, אך לטענתו הוא הוזמן לפרוץ לרכבים. כפי שהוא עושה לפרנסתו בצורה לגיטימית, כפי שהוא גם מוכר ע"י המשטרה כמי שעוסק בכך, ואף נותן לה שירותים בתחום זה. להגנתו, הוא אף ציין בחקירה כי הוא לא נותן שירותים בצורה סמויה, אלא תמיד מגיע עם ניידת שרות מנעולן של 24 שעות ביממה.

הבחור סיפר כי הוא כבר הוזמן בעבר על ידי אותם שניים אחרים שנעצרו יחד איתו כעת, אך לא ידע שמדובר בגנבים. שופטת המעצרים בחיפה, סימי פלג קימלוב, מצאה כי מי שהוא נעדר עבר פלילי ומוכר למשטרה בהיבט החיובי, לא צריך לחזור לתא המעצר לבינתיים, והחליטה לשלוח אותו למעצר בית של שבוע בפיקוח בני משפחתו.

אבל המשטרה, שעצרה יחד איתו עוד שני אחרים החשודים כמי שגררו את הרכבים הגנובים ממקומם, ביקשה למנוע את שחרורו על מנת שתוכל לרדת לשורש העניין כשכל השלושה עצורים. השופטת קיבלה את בקשת המשטרה, ועיכבה את שחרורו עד למחר (שישי) בצהריים.
___________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת סימי פלג קימלוב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות