הרמון הזוועות של של כבוד הרב

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה על כתב אישום בכפוף לשימוע לרב אהרון רמתי, החשוד שהחזיק נשים וילדים בתנאי עבדות
נעמה כהן |
רמתי מובא להארכת מעצר. צילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה לסנגורו של הרב אהרן רמתי כי היא שוקלת להגיש נגדו כתב אישום, בגין החזקה בתנאי עבדות ועבירות נוספות. זאת, בכפוף לשימוע שייערך לו. על פי החשד, משנת 2008 ניהל רמתי ״סמינר״ של כ-50 נשים בירושלים, בתנאי מחיה קשים, תוך שהוא מבודד אותן מן הסביבה ושולט בחייהן בצורה מלאה, ותוך שהוא מנצל את התלות שטיפח בהן כלפיו. על פי החשד, רמתי עשה זאת במטרה לקבל מהנשים שירותים במגוון תחומים וסכומי כסף ששולמו לידיו מדי חודש.

כבר לפני חודש וחצי הוגשה נגד רמתי הצהרת תובע על כוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום בגין עבירות של עושק, החזקה בתנאי עבדות, תקיפת קטין, קשירת קשר לביצוע פשע, בעילה אסורה בהסכמה ועבירת מס.

כזכור, לפני כחודשיים נעצרו עם הרב רמתי שמונה נשים, כאשר שתיים מהן שימשו עוזרות של הרב במעשים. כל הנשים שוחררו כבר. במשטרה טענו כי חמישים נשים, ועשרה ילדים, נמנים עם קורבנות הכת בשכונת הבוכרים. המשטרה גבתה למעלה ממאה עדויות בתיק. הרב רמתי ניהל את הסמינר יותר מעשר שנים. עד לפני 4 שנים הסמינר שכן בשכונת סנהדריה, ואז עבר לפעול בשכונת הבוכרים בירושלים.

הפגנה נגד מעצרו של הרב רמתי. צילום: פלאש 90

המשטרה הדגישה, במהלך דיוני הארכת המעצר, את המעשים שנעשו בסמינר. "מה שקרה בסמינר זה לא לימוד תורה. הבנות למדו לציית למנהל הכת. הן הזמינו בחורות לארוחות שבת. הרב יודע לדבר לנשים. לאט לאט הפחידו אותן והפרידו אותן מהמשפחות שלהן… כסף שהגיע מהבנות הלך, בין היתר, לקניית רכב למנהיג הכת".

הרב רמתי עצמו דחה מכל וכל את החשדות נגדו, וטען כי לא חיו בתנאי עבדות וזה רק על מנת להמציא כותרות.
_____________________
https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%9f/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות