ת"א יוצאת מהסגר? מפר בידוד נתפס בכיכר דיזנגוף; מאות חגגו במועדון בדרום העיר

ההנחיות למניעת התפשטות הקורונה מונעות את פתיחת מקומות הבילוי אבל נראה שהתל-אביבים לא מוותרים: ברחבי העיר התקיימו מסיבות ונרשמו התקהלויות – המשטרה מנסה לאכוף, אך לא תמיד מצליחה. צפו בתיעוד
נעמה כהן |
אילוסטרציה

בשל סגירת המסעדות, בתי הקפה והפאבים, כיכר דיזנגוף, הפכה להיות אחת ממקומות הבילוי הכי חמים בתל אביב. בכל שעות היממה הכיכר מלאה מפה לפה בצעירים יותר ובצעירים פחות. בסוף השבוע האחרון, המשטרה איתרה שם תושב פרדס חנה מחויב בידוד שהפר את התנאים.

בשל פופולאריות הכיכר השוטרים הפכו אותו לאובייקט לפעילות ממוקדת וביום שישי, במסגרת הפעילות היזומה, הבחינו השוטרים בגבר שאינו עוטה מסיכה כנדרש ולפיכך בקשו ממנו להזדהות בפניהם. בתחילה הוא טען בפני השוטרים שהינו "כתייר מגרמניה", אולם לאחר שהוזהר ע"י השוטרים כי יעוכב לתחנה לשם זיהוי פרטיו האמיתיים, הזדהה בפניהם כנדרש ומסר את תעודת הזהות כמתבקש בחוק.

מבדיקה עלה, כי על פי רישום משרד הבריאות מדובר בחייב בידוד האמור לשהות בפרדס חנה, והוא מפר את חובת הבידוד וההנחיות ולפיכך – השוטרים רשמו לו קנס בסך 5,000 שקלים לצד דרישה לחזור מייד לביתו.

במגביל, המשטרה הוציאה צו סגירה למסעדה בת"א וקנסה את בעל המקום, לאחר שהמקום פעל בניגוד להנחיות משרד הבריאות. לאחר שהמקום נפתח לפעילות ואירח מסיבה רבת משתתפים המשטרה סגרה את המקום למשך 7 ימים ובעל המקום זומן לשימוע בתחנת המשטרה שם הוא נקנס בדוח בסך 5,000 שקלים.

ברחוב התנופה בת"א, נסגר מועדון בצו מנהלי ל-7 ימים לאחר שהמקום נפתח לפעילות ונערכה בו מסיבה עם מאות משתתפים בניגוד לתקנות. שוטרי תחנת שרת, שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח, רשמו קנסות למשתתפים וסגרו את המקום בצו מנהלי למשך 7 ימים וכן רשמו קנס לבעל העסק בסך 5,000 שקלים.

בחולון, המשטרה הוציאה צו סגירה למועדון "ביליארד" לאחר שהמקום פעל בניגוד להנחיות. המועדון, ברחוב הבנאי בחולון, נפתח לפעילות ואירח בתוכו אנשים וזאת בניגוד לתקנות השוטרים שהגיעו סגרו אותו למשך 7 ימים וקנסו את הבעלים בסך 5,000 שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות