עו"ד חיה אביסרור שמעוני

עורך דין חיה אביסרור שמעוני
עורך דין חיה אביסרור שמעוני

אודות עו"ד חיה אביסרור שמעוני:

עו"ד חיה אביסרור שמעוני, יועצת מס, רואת חשבון ועורכת דין, בעלת ניסיון מקצועי ומעשי רב הן בתחום המסים והן בתחום החשבונאות. כיהנה כמנהלת בכירה, עם ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים, במחלקות המסים המקצועיות של משרדי רואי החשבון מן המובילים והאיכותיים ביותר בארץ (ה-BIG 4).

כיהנה כחברה בוועדת המסים ובוועדת ביטוח לאומי של לשכת עורכי הדין, בוועדות ביטוח לאומי של לשכת רואי חשבון ויועצת חיצונית בענייני מיסוי למשרדי עורכי דין ולמשרדי רואי חשבון. רשומה ונמנית על צוות המומחים של כל-מס, מבית חשבים, מנהלת פורום מיסים באתר LawGuide ובאתר הפורומים המשפטיים.

עורכת הדין אביסרור-שמעוני הינה בעלת משרד עריכת דין בוטיק אשר מתמחה בכלל ההיבטים והרובדים האזרחיים של דיני המס: מיסוי מקרקעין, מס הכנסה, מיסוי בינלאומי, מס ערך מוסף, ביטוח לאומי וכן במיצוי זכויות רפואיות אל מול המוסד לביטוח לאומי וחברות ביטוח הפרטיות.

כמומחית המחזיקה הן ברישיון עורך דין והן ברישיון רואה חשבון, יכולה עו"ד חיה אביסרור שמעוני להעניק ללקוחות משרדה ראייה מקיפה של תחום המס האזרחי ושל העולם החשבונאי.

תהליך הייעוץ המקצועי הייחודי אותו מספקת עו"ד חיה אביסרור שמעוני משתרע מעבר לתחומה הצר של בעיית מסויים ספציפית ומותאם בדיוק לכלל היבטי המס של כל לקוח, בהתחשבות בצרכיו האישיים והפרטניים, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.

עבור עורכת הדין אביסור-שמעוני, כל לקוח מקבל טיפול אישי ומסור כשם היה היחיד במשרד – לקוחותיה יקבלו טיפל באופן אישי ופרטני, ויקבל את השירות המקצועי ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. הייעוץ האסטרטגי הוא אופטימלי למכלול כל צרכי הלקוח, ויחסוך תשלומי מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, ביטוח פרטי, הסתבכויות ותאונות מס.

משרדה משמש כתובת מקצועית עבור עורכי דין, רואי חשבון ויועצי מס ופתוח לשיתופי פעולה עם משרדי עו"ד, יועצי מס, רואי חשבון ונותני שירותים אחרים.

 

תלונה לנציב נגד שופטי בג"ץ מעכבים הרס בית מחבל

מערכת אוביטר | 01/05/20

תלונה לנציב קבילות הציבור על שופטים. הרכב שופטים מעכב פס"ד בנושא ביטחוני וגורם לפגיעה חמורה בחיי האדם

כמה שאני אוהבת כשמגיעים אלי מקרים כאלו ❤️

מערכת אוביטר | 21/04/20

הם הסבירו לי בפשטות שהקשר הזוגי שהם היו בו הגיע מהמקום הזוגי בלבד, מכך שמצאו חיבור והיה להם טוב אחד עם השניה ולא מהמקום המשימתי של הבאת ילד לעולם.

גורמים רבניים לחצו עליה לתרום. אילוסטרציה shutterstock

על גירושין, מצפון ומשחקים מיותרים

מערכת אוביטר | 20/04/20

בואו נדבר רגע על הליכים משפטיים מיותרים שצדדים להליך גירושין נגררים אליהם. יותר מזה- הליכים, שאם עורך/ת הדין של הצד הנגרר היו מפעילים טיפה של יושרה ומצפון פנימי, וודאי שהיו נמנעים מכך.

התייעצו איתנו

הפנייה אינה מחייבת







    כתובתנו: מגדל מרובע, עזריאלי תל אביב יפו, קומה 26, ישראל

    נגישות