תושב לוד הגיע מנופח ממכות לתחנת המשטרה, סיפר כי קרוביו תקפו אותו, והתעלף

ארבעה בני חמולה אחת מלוד הגיעו אל בתיהם של שני בני משפחתם ועשו על כל אחד מהם לחוד לינץ' בהפרש של זמן קצר האחד מהשני. כל הארבעה נעצרו ונכלאו לעוד לחמישה ימים
ציון חן |

תושב לוד הגיע אתמול אל תחנת המשטרה בעיר כשהוא חבול קשות בכל חלקי גופו. הוא הספיק למסור לשוטרים גירסה ראשונית מי גרם לו לכך, ואז איבד את הכרתו. הוא קיבל מצידם של השוטרים בתחנה עזרה ראשונה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

האיש סיפר, כי על רקע סכסוך פנים משפחתי, הגיעו אתמול ארבעת בני משפחתו אל ביתו וביצעו בו לינץ'. "העצורים תקפו אותו באלות, אגרופים וגרמו לו לחבלות", סיפר היום נציג המשטרה בבית המשפט השלום בראשון לציון.
מסתבר שלא רק אלות היו שם, אלא גם אקדח וסכין שהיה בידי ע"י אחד מהארבעה שהוא גם קטין, אשר החזיק וכיוון את האקדח בצורה מאיימת כלפי הקורבן בשעה שהוא הותקף ע"י שלושת האחרים.

מהחקירה עלה כי הארבעה לא הסתפקו רק בבן המשפחה הזה, ומשם הם יצאו אל בן משפחה אחר אשר לו מוסך בעיר, וגם עליו עשו לינץ' כשתקפו גם אותו קשות. כל הארבעה נתפסו זמן קצר לאחר מכן כשהם ברכב.
שופטת המעצרים זהר דיבון-סגל ראתה את הדו"ח הסודי שהוצג בפניה ומחומר הראיות שנאסף עד כה, היא לא מצאה סיבה להיעתר לבקשת הסניגורים של החבורה התוקפת לשחרר אותם, אלא האריכה את מעצרם בחמישה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות