אישום: רצח את חברו לאחר שתיית ערב של אלכוהול

כתב אישום הוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז, נגד ולדימיר ליסיצין, בן 51 מפתח תקווה, בגין הרצח של חברו מ' לפני קצת למעלה מחודש בפתח תקווה.
אייל חן |

על פי כתב האישום, הנאשם ליסיצין והמנוח מ', היו מכרים ומיודדים. ליסיצין עבד כשומר מחסן מוצרי חשמל אשר נמצא בתוך מתחם מגודר. לפני כחודש, עבד ליסיצין במחסן ומ' הצטרף אליו ושתה עמו משקאות אלכוהוליים. סמוך לשעה אחת עשרה בלילה ולאחר שליסיצין ומ' יצאו מהמתחם ושבו, ניסה מ' לצאת מהמחסן ומהמתחם אך ליסיצין מנע ממנו לצאת, כשהוא אוחז בו ודוחף אותו שוב ושוב. ליסיצין הכניס את מ' בכוח למחסן תוך שמשך אותו בצווארו, מ' התנגד והכה בצווארו של ליסיצין. בתגובה דחף ליסיצין את מ' למחסן ונעל את דלת המחסן. מ' ניסה לצאת אך ליסיצין מנע ממנו תוך שהוא דוחף אותו בחוזקה לפנים המחסן. ליסיצין ניסה לקחת את ארנקו של מ' מכיס מעילו וזה הדף אותו, ליסיצין כרך את ידו סביב צווארו והרחיקו מדלת המחסן. ליסיצין נטל כסף מארנקו של מ' והורה לו להסיר שרשרת זהב שהיתה על צווארו.

כעבור חצי שעה התקשר מ' לבנו בטלפון הנייד שלו ואמר: "שלום משטרה, אפשר משטרה לשחם 6". ליסיצין חטף את הטלפון מידיו וזה הפילו ארצה. בניסיון לקחת את הטלפון מליסיצין , החלו השניים להיאבק, מ' ריתק את ליסיצין והוא חבט פעמיים בראשו והתיישב על גבו. מ' ניסה להשתחרר וליסיצין אחז בראשו והצמידו בכוח לרצפת המחסן פעם אחר פעם וחבט בראשו. לאחר מספר דקות, הוציא ליסיצין שני כבלים וקשר את ידיו וגופו של מ'.

בעקבות שיחת הטלפון, ניסתה אשתו של מ' להתקשר מספר פעמים אליו. עשר דקות נוספות חלפו, בעוד מ' קשור ושכוב על הרצפה ענה ליסיצין לשיחת הטלפון מאשתו של מ' ואמר לה כי עליה להגיע למחסן במהירות כי מ' משתולל. לאחר השיחה המשיך ליסיצין לכרוך ולהדק את אחד הכבלים סביב רגליו וגופו של מתשניק תוך שהוא מרתק אותו לרצפה באמצעות רגלו ובועט בכוח בפלג גופו העליון. מ' ניסה להתנגד וליסיצין דחף את ראשו לרצפה והמשיך לכרוך ולהדק את הכבל מאזור החזה של מ' ומעלה. ליסיצין כרך את הכבל מספר פעמים סביב צווארו של מ', הידק בחוזקה בכוונה לגרום למותו וחנק אותו בכך למוות.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של ליסיצין עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב מנע את יציאתו של מ' ממתחם המחסן במשך מספר שעות, בין היתר, תוך שימוש באלימות חמורה כלפיו וזאת אף כאשר מ' לא הביע התנגדות. המשיב אף קשר באמצעות שני כבלים את גופו של מ' אשר היה שכוב על הרצפה ולבסוף כרך והידק בחוזקה סביב צווארו של מ' וגרם למותו מחנק על לא עוול בכפו. מעשיו אלו של המשיב מעידים על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו", נכתב בבקשת המעצר.

עורך דין פלילי קובי מרגולוב

״מדובר בטרגדיה אשר הסיבות להתרחשותה תתבררנה לאחר קבלת מלוא חומרי החקירה על ידי ההגנה״. עו״ד קובי מרגולוב ממשרד כץ מרגולוב הראל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות