רכב שהיה מעורב בתאונת דרכים עם פצוע נמלט מהזירה, וחיילת שהרכב רשום על שמה, נעצרה

חיילת בת 20 מלוד נעצרה לאחר שרכב אאודי שרשום על שמה היה מעורב אתמול בתאונת פגע וברח. החיילת לא משתפת פעולה בחקירה ולא מוסרת אם זאת היתה היא או מישהו אחר שנהג ברכב
ציון חן |

מחקירת התאונה עולה כי האאודי של החיילת פגע חזית באחוריו של רכב מסוג מאזדה שבו ישב נהג שנפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי. מי שנהג באאודי הפוגעת נמלט מהמקום מבלי לבדוק מה קרה ולמי ומבלי להגיש סיוע רפואי.

"התאונה עצמה מיוחסת לה. אנו מייחסים לה את התאונה", מסרו בוחני התנועה של מחוז המרכז, "העדים לא ידעו לומר אם אישה או גבר נהגו. נמסר כי רכב פגע ונמלט".

סניגורה של החיילת הסביר כי לא יכול להיות שהחיילת היא זו שהיתה ברכב אך נציג המשטרה טען מצידו "מתוקף מחזיק הרכב היא צריכה לדעת מה קורה עם הרכב. היא יכולה לשבש את החקירה באמצעות יצירת קשר עם חשודים נוספים שאנו לא יודעים מי הם והיא יודעת והעלמת הרכב".

שופטת המעצרים בראשון לציון זהר דיבון-סגל קבעה לאחר שקראה את הדו"ח הסודי כי "מצאתי כי קיים חשד סביר לפיו העצורה אכן ביצעה את המיוחס לה" והשאירה את החיילת עצורה לעוד לילה. זאת מאחר ונציג המשטרה ציין כי מאחר והיא חשודה יחידה מתוקף בעלות, יוגש נגדה כתב אישום.

 

קבלת דו"ח מהירות ממצלמה? יתכן ואפשר לבטל אותו!
לבחינת סיכויי מחיקת הדוח יש למלא השאלון 

[gravityform id="2" title="false" description="false" ajax="true"]

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות