במשטרה חושדים כי שלושה חבר'ה שנעצרו עם נשקים באשקלון, הם חולית חיסול שנעצרה

שלושה המזוהים עם העבריין בני שלמה נעצרו במה שנראה על פניו כמו חולית חיסול שיצאה לפעולה נעצרו אתמול. בדיון הם התלוננו על זה שלא נתנו להם כרית ושמיכה
ציון חן |
צילום- דוברות המשטרה

ניידת משטרה אשר הבחינה ברכב חשוד עם שלושה אנשים בתוכו בשעת לפנות בוקר באשקלון, כרזה לרכב לעצור. בתגובה, הגביר הנהג, תושב אשדוד (24) את המהירות, ויחד עם האחרים, החלו להשליך מהרכב חפצים.

הניידת המשיכה במרדף אחרי הרכב שניסה להימלט אל השטח, אך נתקע בחולות טובעניים ונעצר. בחיפוש ברכב לא נמצאו פריטים משמעותיים, אך בבדיקת מסלול הבריחה שלהם והנקודה בה הבחינו השוטרים כי הם משליכים חפצים מהרכב, נתפסו נשקים וציוד מהם עולה החשד כי מדובר אולי בחולית חיסול.

אתמול הובאו השלושה להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון, שם בעיקר התלוננו על תנאי מעצרם וכי לא נתנו להם לישון בלילה ולא סיפקו להם כרית ושמיכה. "נראה לך ראוי שבן אדם ייחקר לאחר שלילה שלם לא ישן ולא קיבל תנאים מינימליים? נראה לך שזה בסדר", שאל עוה"ד את נציג המשטרה שהשיב לו: "זה דורש מחשבה".

אחד מהם טען שהוא בכלל היה טרמפיסט תמים שלא יודע כלום, אחר טען שהם חיפשו ביחד טרקטורון שנגנב לו, והנהג טען, שהוא רק נהג.
המשטרה קיבלה אתמול מבית המשפט עוד ארבעה ימים של שהשלושה במעצר, במהלכם יבדקו בדרך לאן היו השלושה. יחד עם זאת, מדובר בעוד מכה לארגון הפשע של העבריין בני שלמה, שרק אתמול הודיעו המשטרה ורשות המיסים כי בימים הקרובים יוגש כנגדו וכנגד עוד אנשים שנעצרו איתו, כתבי אישום על עבירות עפי חוק ארגוני פשיעה כשבני שלמה עומד בראש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות