דורס שני המאבטחים שוחרר היום (20.2) על ידי השופטת ענת יהב

אתמול הובא להערכת מעצר לבקשת משטרת איילון, החשוד שדרס אמש שני מאבטחים בבית חולים וולפסון
אייל חן |

סנגורו של החשוד עו"ד יעקב שקלאר טען כי הוא זה שנפל קורבן לאלימותם של המאבטחים, מאבטחים שידועים באלימותם, כך לדברי שקלאר, מאירועים קודמים.

ממידע שהגיע אלינו מדובר באירועים חוזרים ונשנים שבהם מאבטחים של בית חולים וולפסון מכים מכות חמורות, מטופלים או בני משפחה, תוך שהם משתמשים בגז פלפל ומעוורים אותם, ואף חובלים בהם בכל חלקי גופם.

מוסיף עורך דין שקלאר ואומר: המאבטחים מסתתרים מאחורי המערכת הרפואית הטוענת להיותה קורבן לאלימותם של מטופלים, ומנצלים את ההזדהות שיש בציבור כלפי רופאים שמוכים על רקע ביצוע תפקידם, כדי לנקוט באמצעי אלימות ובריונות.

המאבטחים אף נהנים מתמיכת המשטרה, אשר בכל מקרה של קטטה, או אלימות צדדית, אף עם האזרח מוכה וחבול בצורה קשה, נוקטים בעמדה מגוננת כלפיי המאבטחים, עוצרים את האזרח ופותחים כנגדו תיק פלילי, כאשר כל החקירה מתבססת על עדויות המאבטחים, אשר מטבע הדברים, מתאמים את עדויותיהם וטוענים להגנה עצמית.

לאחר דיון קצר ועיון בסרטונים שהוצגו בפניה, החליטה השופטת ענת יהב מבית המשפט השלום בתל אביב לקבל את טענותיו של עו"ד שקלאר ולשחרר את החשוד בדריסה.

השופטת קבעה כי: "נוכח האירוע וההשתלשלות שלו נראה לי כי ניתן להשיג את האפשרות לחקור את התיק ולצמצם את עילות מעצר כשהוא (החשוד) נתון בחלופת מעצר הולמת והרמטית ".

כמו כן, קבעה השופטת כי תוך כדי אותו המעצר תקף החשוד והותקף, כך על פי הסרטון. בשלב הזה, אינני קובעת האם התקיפה היא כתוצאה מהתנגדותו למעצר, מה שניתן להבחין, אולם כבר בשלב הזה, אומר כי מדובר במספר רב של מאבטחים אשר ביצעו את אותו מעצר ואינני יכולה גם להתעלם מחזותו של החשוד ומחבלתו".

עו"ד פלילי יעקב שקלאר

עו"ד יעקב שקלאר הינו עורך דין למשפט הפלילי, ומייצג בתיקים החמורים והקשים בתחום. לעו"ד שקלאר ניסיון של מאות הופעות וערעורים בבית המשפט העליון. תקדימים משפטיים רבים נקבעו בתיקים בהם הופיע עו"ד שקלאר כסנגור, ומשמשים חומר לימוד חובה בבתי הספר למשפטים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות