ארגון הפשע של העבריין בני שלמה והוא עצמו "פוררו עד דק"

העבריין בני שלמה וכל מי שסבבו אותו ודאגו לכסף, יראו בימים הקרובים כתבי אישום המייחסים להם עבירות על החוק למאבק בארגוני פשיעה, החוק לאיסור הלבנת הון, חוק מס ערך מוסף, ופקודת מס הכנסה
ציון חן |

בתום עבודה של כשנה וחצי, העבריין בני שלמה (אויבו המר של העבריין שלום דומרני), צפוי בימי הקרובים לעמוד בפני כתב אישום השל עמידה בראש ארגון פשע בדרום, אשר הקים יחד עם עצור נוסף בפרשייה, מערך להפצת חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף שנאמד בכחצי מיליארד ₪ שהצליחו המשטרה ורשות המיסים לייחס להם.

לפני כחודש, פשטו מאות שוטרים, בלשים, לוחמי יס"מ ויחידות מיוחדות של מג"ב יחד עם חקירות מכס ומע"מ תל אביב, יחידת יהלום ברשות המסים ויחידת הכלבנים של מכס נתב"ג, על בתיהם של עשרות חשודים תושבי המרכז, הדרום ושטחי איו"ש ועצרו את המעורבים בפרשה.

במהלך פשיטת הכוחות בעת ביצוע גל המעצרים, נתפסו כספות וכסף מזומן רב וצ'קים על סך מיליוני שקלים, תכשיטים, מספר רכבי יוקרה ועוד. בנוסף, כחלק מפעולות החקירה נסגר בצו בימ"ש עסק ״צ׳יינג״ ביפו, אשר שימש ציר לעבירת הלבנת הון בידי מי מהחשודים והוקפאו נכסים לחילוט בשווי עשרות מיליוני ש"ח.

המשטרה ציינה שהצח"מ המשותף עם רשות המיסים "הביא לאיסוף ראיות כנגד הרשת שפעלה, כשבראשה יעדים בכירים וחברי ארגון פשיעה, שעל פי החשד הקימו רשת פיננסית ענפה למימון פעילותם הפלילית", לשון ההודעה.
היום הובאו לדיון בבית משפט השלום באשקלון חמישה עצורים. מעצרו של בני שלמה הוארך עד 24/2/20. זוהר רואשדה, שגית אוסעדון, אבי אוסעדון, ושרון אבו חלתם שוחררו למעצר בית מלא של 20 יום והפקדה כספית גבוהה, וכן נאסר עליהם לצאת מהארץ.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות