אישום: נפתלי בנאבו הפר מעצר בית וניסה לרצוח עבריין

לבית משפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד נפתלי בנאבו, בן 25 מירושלים שלפני כחודש ניסה לרצוח את אלי אריש, עבריין ששמו נקשר בעבר לכנופיה הירושלמית
אייל חן |

נפתלי בנאבו שהואשם בניסיון לרצח, נשיאת נשק, הפרת הוראה חוקית והחזקת רכוש החשוד כגנוב, הפר מעצר בית בגין תיק אחר בזמן ניסיון הרצח.

לפני כ-5 חודשים במסגרת תיק תעבורה נקבע כי בנאבו ישהה בתנאי מעצר בית מלא בביתו בשכונת רמות בירושלים, בפיקוחה של אמו. למרות זאת, לפני כחודש, החליט בנאבו לרצוח את אלי אריש. בשעת בוקר הוא הגיע לאזור חניית כלי רכב בסמוך לבנייני מגורים בשכונת רמות, וזאת תוך הפרת מעצר הבית, כשפניו מוסתרות בקסדה אותה חבש. אותה עת נשא בתיק את האקדח, שנגנב לפני מספר שנים כשאליו מחובר משתיק קול וכן מחסנית.

למקום הגיע אריש, כשהוא צועד לכיוון ביתו הנמצא באותו רחוב. כשהבחין בנאבו באריש הולך ברחוב, רץ לכיוונו, כיוון לעברו את האקדח, וירה לעברו ירייה אחת אשר החטיאה את אריש. נפתלי בנאבו לא ויתר רדף אחר אריש אשר נמלט בריצה. אריש עלה על גדר אבן סמוכה וקפץ לצידה השני, לחצר בניין הנמצאת במפלס נמוך יותר מהחנייה. בתוך כך ירה עליו ירייה נוספת, שפגעה בו והקליע חדר לגבו. לאחר מכן נמלט בנאבו מהמקום, ואילו אריש הובהל לבית החולים. במהלך כל ההתרחשות המתוארת שהו ברחוב עוברי אורח.

אריש נפגע מהקליע בסמוך לעמוד השדרה בגובה מעבר חזה מותן ונגרמו לו חבלות רבות, בין היתר שברים בחוליות ופגיעות בבית החזה מימין והוא מרותק לכסא גלגלים. בכתב האישום נכתב כי "במעשיו המתוארים לעיל ניסה הנאשם לגרום שלא כדין למותו של אריש, וכן נשא נשק בלא רשות על פי דין לנשיאתו, וגם נשא חלק מנשק, אבזר או תחמושת בלא רשות על פי דין לנשיאתו. בנוסף, הפר הנאשם הוראה שניתנה כשורה מאת בית משפט וכן החזיק דבר או נכס אחר שיש".

אריש עצמו שנפגע, הינו עבריין מוכר שבעברו בין השאר עבירות סמים, נשק ואלימות. הוא אף נידון למאסר לפני מספר שנים ובעבר כבר ניסו לחסל אותו לפני 15 שנה והוא נפצע ושנה מאוחר יותר המשטרה סיכלה ניסיון התנקשות בחייו ועצרו מספר עבריינים שהטמינו מטען מתחת לרכבו בשכונת מאה שערים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות