עצור בטחוני שהועבר לכלא 'מגידו', בלע 11 טלפונים ארוזים בשלוש חבילות

מכשיר המגנומטר ציפצץ ללא הפסקה – העצור נלקח לבדיקה בבית החולים ׳העמק׳ בעפולה, ובצילום רנטגן של בטנו, נתגלו בגופו שלוש חבילות חשודות באזור הבטן התחתונה
ציון חן |
צילום - דוברות שב"ס

עצור ביטחוני המשויך לארגון הפתח, הובא ע״י כוחות הביטחון למעצר בבית הסוהר ׳מגידו׳. במסגרת הבדיקות השגרתיות של תהליך הקליטה לכלא, הועבר גם מגנומטר (מכשיר לאיתור כלי מתכת), על גופו. זאת על מנת לאתר נסיון להחדיר כלי נשק שונים שאסירים נוהגים לבלוע או להסתיר בגופם. הפעם, מכשיר המגנומטר ציפצץ ללא הפסקה מאזור בטנו של האסיר שלא הפסיק להתנהג בצורה מעוררת חשד. העצור נלקח לבדיקה בבית החולים ׳העמק׳ בעפולה, ובצילום רנטגן של בטנו, נתגלו בגופו שלוש חבילות חשודות באזור הבטן התחתונה.

בתום מספר ימים בהם הם כבר לא יכול היה להתאפק, פלט העצור מגופו את שלוש החבילות הארוזות. בבדיקת תכולתן נמצא כי הן הכילו 11 טלפונים סלולאריים מסוג ׳סרסור׳ ו- 15 כרטיסי סים.

הטלפונים מיועדים כמובן למחבלים בבית הכלא ונועדו להכווין פח״ע מחוץ לכותלי הכלא. העצור נשלח לבידוד ונפתח כנגדו תיק חקירה במשטרה. בשב"ס נדרשים לעירנות תמידית לזיהוי נסיונות הברחה על עצורים, אסירים מבקרים, ובכל דרך המובילה לתוך כתלי בית סוהר.

בשב״ס מדגישים שנסיונות הברחת ציוד אסור ופלאפונים בקרב עצורים ביטחוניים, שנעצרים על עבירות פעוטות ע״י כוחות הביטחון ממשיכות כל העת. העצורים מסכנים את חייהם בנשיאת חבילות בתוך גופם שברוב המקרים עלולים לגרום לסיבוכים רפואיים עד לכדי סכנת חיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות