תביעה: קנה רכב חדש וטוען כי קיבל רכב תקול

לקנות רכב חדש מהחברה, זה חלומם של רבים. תושב ת"א שקנה לפני כשנה, מחברת כלמוביל רכב מסוג יונדאי 10i, כעבור 900 ק"מ הכניס אותו למוסך בשל בעיות גיר ולטענתו מאז הוא מטורטר
מעיין לביא |

כעת הוא תובע את החברה ב-150 אלף שקל. במכתב שהוא קיבל מכלמוביל נמסר כי הרכב תקין לחלוטין.

על פי התביעה כאמור לפני כשנה רכש התובע רכב חדש מכלמוביל ולטענתו, כעבור 900 ק"מ מצא עצמו התובע, מטורטר ממוסך למוסך הלוך ושוב בשל תקלות מהותיות הקשורות לרכב ,בפרט לגיר הרכב. בחודש מרץ שעבר, הוא יצר קשר עם כלמוביל, והרכב נבדק ע"י מוסך יונדאי, ושם הודיעו לו כי עליו להשאיר את הרכב ולקבל רכב חלופי, דבר שיצר לו בעיה מאחר והינו אדם נכה אשר על מספר הרכב הנוכחי ישנו תו נכה. לטענתו קבלת רכב חלופי, מה שנוגד את ההסכם בו מצויין, כי על חברת כלומביל לספק רכב חדש באם ימצא פגם.

לטענת התובע, מאחר והוא נכה והתעודה לא עוברת מרכב לרכב, הוא נאלץ להמתין 35 יום, "בתנאי נסיעה מגבילים ללא יכולת חניה זמינה, פניות מרובות, פגיעה נפשית זלזול מתמשך ,ואי טיפול בתיקון הליקויים… מיותר לציין כי בכל פנה התובע לנתבעת ,ללא הרף במכתבים בבקשה להתייחסות ולהבנה מה קרה לרכב החדש". נכתב בתביעה. לטענת התובע כחודש וחצי לאחר שהוחזר לו הרכב, הוא הוזמן למוסך יונדאי לעדכון תוכנה בתקווה כי הרכב יסע כמצופה אך לטענתו זה לא הועיל והוא שוחרר עם החמרה ברכב.. "התובע, כשלושה חודשים עבר מסכת טרטורים, סיפורים, הבטחות וההטעיות שונות מול הנתבעת ללא רחמים".

חברת כלמוביל עדיין לא הגישה כתב הגנה, אולם במכתב שכתבה ללקוח נכתב כי לאחר בדיקה במרכז השרות הרכב תקין לחלוטין. התופעה שציינת בפנייתך המה מזערית ואינה תופעה משביתה המצריכה להעמיד את הרכב ללא שימוש. לאור סירובך לקחת את הרכב במצבו, פעלתי להעמיד לרשותך כמחווה של רצון טוב, רכב חליפי לכל פרק הזמן עד להנעת נציג היצרן לשם עדכון הגרסה ברכב", נכתב במכתב על ידי מנהל השרות של כלמוביל שהוסיף: "על-מנת לשפר את שביעות רצונך דאגתי לקיים עמך פגישה במרכז השרות כלמוביל פיית בה נכחו בפגישה מנהל מרכז השרות ומנהל המכירות והעברתי לרשותך 2 הצעות, רכישה מיידית של רכב חדש מכלמוביל במסגרת עסקת טרייד־אין מול כל דגם חדש מדגמי יונדאי אשר תבחר לרכוש מכלמוביל, יעמוד לזכותך הסכום אותו שילמת לנו על הרכב ביום הרכישה – בכפוף לבדיקה כמקובל בחברתנו לבדיקה כמקובל בחברתנו, או קבלת 2 טיפולים תקופתיים ראשונים בהתאם למפרט יצרן הרכב. לשם חיזוק ביטחונך ברכב, אישרתי הרחבת שנת אחריות נוספת על תיבת ההילוכים קרי, שנת אחריות רביעית על תיבת ההילוכים בלבד".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות