בעל חברת נקיון מואשם שאנס את העובדות שלו במשך שנים

"בדרכי נועם", כך כינו את תיק החקירה, בו הואשם, נועם שמעון לוי, תושב הוד השרון בן 49, בעל חברת נקיון שבמשך שנים ביצע עבירות מין בתשע נשים שעבדו בחברה שלו
אייל חן |

"בדרכי נועם", כך כינו את תיק החקירה, בו הואשם היום בבוקר בבית משפט המחוזי מרכז, נועם שמעון לוי, תושב הוד השרון בן 49, בעל חברת נקיון שבמשך השנים האחרונות ביצע עבירות מין בתשע נשים שעבדו בחברה שלו. כתב האישום מייחס לו 3 אישומים בגין אינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים והטרדה מינית.

על פי כתב האישום, לוי, הינו הבעלים של חברת ש.אור, המספקת שירותי נקיון. החברה העסיקה בין השאר בעבודות הנקיון, נשים קשות יום, אשר נקלעו למצב כלכלי קשה, יוצאות מדינות חבר העמים לשעבר, שהגיעו לישראל במטרה לעבוד לפרנסתן. אותן עובדות ניקיון, אינן דוברות השפה העברית, אינן בעלות משפחה, קרובים או חברים בישראל. במסגרת עבודתן, נשלחו העובדות לביצוע עבודות נקיון על פי צורך ודרישה במגוון יעדים, ביניהם – במשרדי החברה עצמה.

במשך שלוש שנים, בין השנים 2016 ל- 2019, הגיעו 8 מבין עובדות הנקיון– כל אחת מהן במועד אחר – לנקות את המשרד. עת הגיעו למשרד, המתין להן לוי במשרדו, ניגש אליהן במהלך עבודת הניקיון או בסיומה, וביצע בהן עבירות מין בניגוד לרצונן: בשלוש מהן ביצע מעשי אינוס ומעשה סדום, ובחמש מעשים מגונים. כמו כן, הטריד הנאשם מינית את עובדת החברה, אשר פיקחה על עובדות הניקיון.
בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו עד תום ההליכים וכתבו בין השאר בבקשת המעצר: "העבירות המיוחסות למשיב מקימות יסוד סביר לחשש כי המשיב יסכן את שלום הציבור ואת ביטחונן של נשים העובדות ונמצאות בנוכחותו, ואת המתלוננות בפרט… זאת בין השאר לאור מהות המעשים ונסיבותיהם המיוחסים לו בכתב האישום, וזאת תוך ניצול יחסי המרות ביניהם, ניצול חולשתן האובייקטיבית – מעמדן הלא חוקי בישראל, קשיי שפה, פערי תרבות, אמצעים דלים, חוסר יכולתן לפנות לרשויות אכיפת החוק (מחשש פן תיעצרנה) ועוד – הכל כדי לבצע את המעשים המיניים לסיפוק צרכיו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות