חייל בשירות סדיר נעצר בחשד שנהג לאנוס את אחותו בשנתיים האחרונות

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את בחמישה ימים את מעצרו של חייל בשירות חובה תושב מרכז הארץ בחשד כי במשך שנתיים הוא אונס את אחותו הקטנה ממנו
ציון חן |

מחקירת האחות שהתלוננה עולה כי מאז שהוא התגייס, הוא נוהג לאנוס אותה בחופשות סוף השבוע מהן הוא יוצא מהצבא.

לטענת החייל מדובר בעלילה של האחות עליו בשל המחלוקות המשפחתיות בבית, ובשל העובדה שהיא הודתה בפניו לאחר שהוא תפס אותה, גונבת ממנו אלפי שקלים וחפצים אישיים.
במשטרה טענו היום בביהמ"ש כי הם מבקשים לחקור את שאר בני המשפחה ללא חשש לשיבוש הליכי חקירה מצידו. זאת משום שהמשטרה מבקשת לבדוק האם עוד בנות משפחה נפגעו מצידו של החייל, וכן לעמוד על גירסתו כי מדובר בעלילה.

שופט השלום בתל אביב איתן קורנהאוזר אשר קיבל לידיו את תיק החקירה ודו"חות סודיים בו מצא כי קיים יסוד לחשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחייל ע"י המשטרה. ביהמ"ש דחה את בקשת עורך דינו לדרוש מהמשטרה לסיים את עיקרי החקירה עד מחר, ואז לשחרר את הלקוח שלו מהמעצר כבר מחר, על מנת שלא לפגוע במהלך חייו התקין של הצעיר שהוא ללא עבר פלילי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות