אישום: שני נערים ביצעו עבירות מין חמורות בנערה בזמן מסיבה בביתה

היום הוגש נגד שני נערים מאריאל, בגילאי 16 ו-17, כתב אישום חמור לבית המשפט מחוזי מרכז, בגין אינוס בנסיבות מחמירות בצוותא, מעשה סדום בצוותא ואיומים
אייל חן |

על פי כתב האישום, בין הנערים לנערה היתה היכרות מוקדמת. לפני כחודש, כאשר הוריה שהו בחו"ל, היא הזמינה מספר בני נוער לביתה בשומרון למסיבה. שני הנערים הגיעו למסיבה ובשלב מסוים הנערה קיימה יחסי מין עם הנער בן ה-16. בהמשך, הערב, אמר הנער בן ה- 17 לנערה, כי הוא "שיכור" ומבקש ללכת לישון באחד החדרים בבית. בתגובה היא הובילה אותו לחדר של אחותה וכאשר הוא הבחין שלא ניתן לנעול את הדלת, יצא מהחדר וניגש לחדר של הנערה וכשהבחין שגם אותו לא ניתן לנעול, יצא ממנו.

הנער המשיך לשוטט בבית והלך לכיוון חדר ההורים והנערה ביקשה ממנו לא לישון בחדר זה, אך הוא נשכב על המיטה ובעת שהנערה התכוונה לצאת מהחדר, קרא לה וביקש כי תסגור את האור, והיא עשתה כן. באותו רגע הנער נעמד באופן פתאומי, סגר את דלת החדר ונעל אותה כשהנערה בפנים. הנער משך אותה בכוח לחדר המקלחת ותוך שהיא מתנגדת ודוחפת אותו, היא נפלה ונחבלה. בהמשך, הוא הוריד את בגדיה, למרות שהיא ביקשה ממנו להפסיק ואמרה לו כי היא לא מעוניינת, והוא מכאיב לה. בעת שיצאה מחדר המקלחת לכיוון חדר הארונות בחדר, אחת החברות שנכחו במסיבה דפקה על הדלת ושאלה אם הכל בסדר. בתגובה, איים עליה הנער כי יהרוג אותה אם תאמר לה משהו על הנעשה. בשל כך, היא פתחה חריר בדלת החדר ואמרה לחברה שהכל בסדר.

לאחר שהחברה הלכה, הנער נעל שוב את דלת החדר, משך בכוח את הקטינה מחדר הארונות למיטת ההורים בחדר, ותוך כדי שהיא מתנגדת הוא נישק אותה ונשך אותה בכוח בשפתיים וגרם לה לפציעה לאחר מכן נטל מטפחת שהיתה בחדר, קשר את פיה של הנערה ביצע בה עבירות מין בכוח. בהמשך הוא התקשר לחברו בן ה-16 וקרא לו להעלות לחדר וכאשר הוא הגיע הוא אנס את הנערה שוב כאשר חברו מבצע בה מעשה סדום. בכל אותו הזמן התחננה הנערה שיפסיקו אך השניים המשיכו במעשיהם. בהמשך, הם איימו עליה כי אם תגלה למישהו יהרגו אותה, והוסיפו: "אל תגלי, אנחנו נמצא אותך".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות