אישום: ניסתה לרצוח אישה בבית המשפט העליון ללא כל סיבה

כתב אישום הוגש לבית משפט המחוזי בירושלים, נגד אלמונית שמכנה את עצמה בתיה קאשי, שלפני כשבועיים, ניסתה ללא כל סיבה לרצוח אישה בבית המשפט העליון
אייל חן |

רק במזל, בשל ערנות המאבטח, המקרה הסתיים בחתכים קלים באישה אותה ניסתה לרצוח.

על פי כתב האישום, הנאשמת שמכנה את עצמה "בתיה קאשי", אינה תושבת או אזרחית במדינת ישראל ופרטיה לרבות מקום הולדתה, גילה, מוצאה, והדרך בה נכנסה לשטח מדינת ישראל, אינם ידועים במדויק. לפני כשבועיים היא הגיעה בסביבות השעה שש בערב למתחם בית המשפט העליון בירושלים, לאחר שגמלה בליבה ההחלטה להרוג אדם במתחם בית המשפט העליון בירושלים.

קאשי, הצטיידה בסכין יפנית אשר מצאה במקום, ונותרה ללון באזור בית המשפט ובשעות הבוקר, כשהיא לבושה במעיל וקפוצ'ון ומצוידת בסכין בתיקה, נכנסה למבואה אשר מובילה לכניסה לבית המשפט והתיישבה על אחד הספסלים במקום והמתינה "לשעת כושר" לביצוע המעשה. כעבור כעשר דקות לערך, הגיעה למקום אישה, התיישבה על אחד הספסלים במבואה, כשהיא מרוכזת במכשיר הנייד שברשותה, והמתינה לפתיחת שערי בית המשפט.

קאשי אשר הבחינה באישה כשהיא מרוכזת במכשיר הטלפון הנייד שלה, הניחה את התיק שברשותה על הספסל, שלפה את הסכין מכיס מעילה התקדמה לעבר האישה כשהיא אוחזת באמצעות ידה הימנית בסכין שלהבו מופנה לכיוון האישה אשר לא הבחינה בנעשה וניסתה לדקור ולחתוך את המתלוננת באזור צווארה מספר פעמים. בתגובה, ניסתה האישה המופתעת בעזרת ידה להרחיק את קאשי ממנה, הסיטה את ראשה הצידה, וקפאה במקום. רק במזל, מאבטח שהבחין במעשיה של הנאשמת, הגיח במהירות למקום, בעט במרכז גופה של הנאשמת, ובכך מנע ממנה להשלים את תוכניתה להרוג את האישה.

כתוצאה ממעשיה של קאשי, נגרמו למתלוננת חתך קטן בפניה, ופגיעה קלה ביד שמאל, כתב האישום שהוגש מייחס לקאשי ניסיון רצח ובפרקליטות מבקשים מבית המשפט להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים זאת מהסיבה שפרטיה לא ידועים, זאת לרבות מקום מגוריה וקיים חשש שאם היא תשוחרר, היא תתחמק מהליכי השפיטה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות