שבר לסת לבן 15 שרב עם בנו

לא פעם בני נוער מקבלים "לגיטימציה" לאלימות שלהם מהתבוננות בהוריהם ובדרכים בהם הם משתמשים על מנת לפתור בעיות. כך למשל אחד האבות, תקף ושבר לסת לילד בן 15
ציון חן |

האב האלים לא הגיע לבד "לפתור" לבנו את הבעיה שהוא "נפגע" מהתנהגותו של הנער שהותקף. האב אף הביא איתו את אחיו (34), ושניהם ביחד לא רק הפחידו את הילד למוות, אלא אף גרמו לו כאמור לפציעה קשה מאוד.

מהחקירה עולה כי בין הילדים פרץ ויכוח על מי ישחק במגרש הכדורסל. בנו של האב התוקף הרגיש מספיק בטוח שאבא שלו יבוא ויסדר לו את העניינים, אז הוא התקשר אליו לבוא. האב מודה כי אכן הגיע למקום ודיבר עם הילדים וגם עם הילד הפצוע, אך מכחיש שנגע בו וכי הוא לא קשור למכה האנושה שחטף.

"עילת המעצר היא עילת מסוכנות, שכן האב מצא שיש להגיע בלוית אחיו ולהסדיר את העניין באלימות", ציינה ענת יהב, שופטת השלום בתל אביב, והאריכה את מעצרם של האב ואחיו בארבעה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות