אישום: 'אל תצרחי, עוד שנייה את מתה' אמרה המאהבת לגרושה בזמן שניסתה לרצוח אותה

הקנאה העבירה את המאהבת על דעתה וגרמה לה לנסות לרצוח את גרושתו של בן זוגה, כך עולה מכתב אישום שהוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי, נגד אישה בשנות ה-40 לחייה
נעמה כהן |

על פי כתב האישום, תושבת ירושלים הייתה נשואה במשך שנים רבות לב', והתגוררה עמו בעין כרם. לפני מספר שנים, השניים התגרשו, אולם המשיכו להתגורר יחד בבית בעין כרם. באותו זמן לב' היה קשר רומנטי מתמשך עם הנאשמת שלא ידעה על גירושיו ולכן גמלה בלבה ההחלטה לרצוח את המתלוננת, כדי שב' יחיה עמה.

לפני כשבועיים וחצי, תכננה הנאשמת להגיע לבית בעין כרם, בזמן שהגרושה נמצאת שם לבדה, לפתותה לפתוח את הדלת באמצעות מצג שווא לפיה היא הגיעה מטעם דואר ישראל, למסור לה חבילה ולרצוח אותה באמצעות חפץ חד. המאהבת נסעה אל בית הגרושה, חבשה פאה לראשה והצטיידה מראש בשק דואר וכן הצטיידה גם בסכין. במשך כשעה תיצפתה הנאשמת שב. יעזוב את הבית ואחרי שהוא נסע, ניגשה לדלת הבית, בעודה אוחזת שק דואר וברשימת החבילות ומחזיקה במטריה שהסתירה את פניה.

הנאשמת הגיעה לאינטרקום וצילצלה מספר פעמים עד שהגרושה ענתה לה. בין השתיים החל שיג ושיח מאחר והגרושה לא ציפתה לחבילה, אולם היא יצאה מהבית ובעוד היא עמד בגבה לנאשמת על מנת לחתום על הרשימה שמסרה לה, הוציאה הנאשמת סכין אמרה לה: 'עכשיו אני הורגת אותך' וקיללה אותה. הגרושה עוד ניסתה לברוח לבית השכן, אולם הנאשמת קפצה על גבה וניסתה לרצוח את המתלוננת בדקירות מרובות בפלג גופה העליון ובצווארה בעוד הגרושה צועקת הצילו. הנאשמת אף התיישבה עליה ונעצה את הסכין בצווארה תוך שהיא מסובבת אותו ואומרת לה: "אל תצרחי, עוד שנייה את מתה, את לא יוצאת מפה היום חיה, חבל לנסות אני תכף גומרת אותך עוד רגע את מתה".

מעשיה של הנאשמת נפסקו רק בשל התערבותו של אדם אחר, שנחלץ לעזרת המתלוננת והרים את הדוקרת מגבה של הגרושה. הנאשמת ביצעה שורת פעולות שנועדו לטשטש את עקבותיה ולמנוע את תפיסתה.
היום כאמור הוגש כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הדוקרת.

עו"ד אמיר ברכה

עו"ד אמיר ברכה מומחה לפלילים מגיב לכתב האישום "החכם באדם כתב בשיר השירים "עזה כמוות אהבה קשה כשאול קנאה"לא פעם אנו נתקלים במצבים בהם אהבה עלולה לגרום לאחד מהצדדים לעשות מעשים העולים כדי עבירה פלילית. החל בעבירות של בילוש ופגיעה בפרטיות וחמורות מכן עבירות אלימות. אני אומר כפי שאני אומר תמיד – בלא מעט מקרים, מוגשים כתבי אישום חמורים באופן מובהק ממה שאירע בפועל.יש לבחון לעומק את חומר הראיות ולראות האם באמת "הכצעקתה".

ברור שמלבד חומר הראיות, תוצאות התיק תלויות בנסיבות המקרה, ז"א מהות ההכנה המוקדמת, האם הפוגעת פעלה באופן מכוון כדי להרוג או בכוונתה היה רק לפגוע או להפחיד, וכן מידת הנזק או הפגיעה שנגרמו לקורבן, וכיו"ב, בכל אלה יהיה בכדי להשפיע על מידת העונש באופן מובהק." מסכם עורך הדין ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות