סיממו קשישים וגנבו את כספם

המשטרה הצליחה לאתר תשעה מקרים בהם הצליחו המתחזים יבגני בביץ' בן 38 מקריית מוצקין וילנה קרוצ'נוק בת 47 מנוף הגליל, לפגוע ולגנוב מקשישים חסרי ישע במרחבי הארץ
ציון חן |

הפרקליטות הצהירה על הגשת כתב אישום בימים הקרובים כנגד שניים אשר פנו אל קשישים דוברי רוסית, סיממו אותם ושדדו אותם.

תחילת החקירה בחודש דצמבר האחרון, אז התלוננה בתחנת המשטרה תושבת העיר בת 85 אשר סיפרה כי אל דירתה הגיעו השניים שהזדהו בפניה כעובדי קופת חולים. הם שאלו אותה האם קיבלה חיסון לשפעת, ולאחר שענתה בשלילה הם נתנו לה כדורי שינה שטשטשו אותה.

לטענתה, בשעה שהיא היתה עדיין מעורפלת אך חסרת כוחות, היא הבחינה כיצד השניים אשר חשבו שהיא כבר רדומה, מחטטים בחפציה ונרדמה. לאחר כיומיים היא התעוררה וגילתה כי נגנב לה סכום של אלפי שקלים במזומן.
חקירת המשטרה הובילה אותם למקרה נוסף בו הונו בשיטה דומה קשישה בת 92 מערד. השניים גנבו באותה שיטה של סימום הקשישה, מאות שקלים במזומן וכרטיס חיוב, באמצעותו משכו אלפי שקלים מחשבונה.

עם התקדמות החקירה, חשפו חוקרי המשטרה שבעה מקרים נוספים בהם פעלו השניים בשיטה דומה במקומות שונים ברחבי הארץ. הנוכלים נעצרו בתאריך 26/1/20 ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ. עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום כנגד השניים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות