שיסף את גרונו של קבלן בגלל רעש

במשך תקופה ארוכה מאיים תושב קרית גת (60) על קבלן שבונה באתר בנייה בסמוך לביתו שהוא יהרוג אותו וישחט אותו. ביום חמישי האחרון הוא קיים את מה שהבטיח
ציון חן |

קבלן בניין שישב במשרדו הותקף ע"י אדם שטוען כי עבודות הטרקטורים של אתר הבנייה הסמוך למקום מגוריו פוגעים באיכות חייו. בשנה האחרונה פנה האיש אל קבלן הבניין באיומים ובשבוע שעבר הגיע אל משרדי הקבלן כשהוא מצויד בסכין חיתוך. הוא צעק אל עבר הקבלן "אותך אני מחפש", הוציא את הלהב של סכין החיתוך וחתך את הקבלן בצווארו.

הקבלן המבוהל שפך על התוקף כוס קפה שהיתה לצידו על מנת להדוף אותו, אך האיש ניסה לחתוך את הקבלן שוב. כשלא הצליח, נטל קרש שהיה בסמוך והעיף אותו על הקבלן.

בחקירתו במשטרה טען האיש כי עבודת הטרקטורים באתר הבניה מזיקה לו ומפריעה לו. אך בבית המשפט הוא הוסיף וטען כי עבודות הבניה לא רק עושות המון רעש, אלא מייצרות גם פסולת וניתוקי מים.

מתלונת הקבלן עולה כי זוהי לא האלימות הראשונה שהאיש מפנה כלפיו. לפני כשנה הוא אף חנק אותו, ולפני כחצי שנה הוא כבר היה במשרדו. אז שבר את הפרגולה של המקום. זאת למעט העובדה שבכל פעם שהוא רואה אותו הוא מאיים על חייו.
"מדובר בסכסוך אשר במהותו אזרחי בין הצדדים, אשר הגיע להחמרה", קבע אבישי זבולון, שופט השלום בקרית גת, אשר האריך את מעצרו של האיש בשלושה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות